کد خبر: ۱۶۶۶۰۰
زمان انتشار: ۰۹:۳۷     ۲۸ شهريور ۱۳۹۲
ایجاد برخی محدودیت‌‌ها برای مصاحبه با اعضای کابینه تدبیر و امید در حاشیه جلسه دیروز هیات دولت، با اعتراض شدید خبرنگاران مواجه شد.
به‌گزارش فارس، وقتی خبرنگاران وارد حیاط ساختمان محل برگزاری نشست هیات وزیران شدند، با نوارهای قرمز و مشکی مواجه شدند که محل استقرار آنها را از محل عبور اعضای دولت به‌طور کامل جدا می‌کرد.این اقدام موجب اعتراض خبرنگاران شد و آنها بشدت نسبت به ایجاد هر گونه محدودیت در ارتباط بی‌واسطه اصحاب رسانه با وزرا و معاونین رئیس‌جمهور انتقاد کردند اما مسئولان رسانه‌ای دولت، این اقدام را برای سامان دادن و نظم بخشیدن به مصاحبه‌ها دانستند.

این در حالی است که نحوه برگزاری نشست خبری روز دوشنبه محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت برای تشریح 35 مصوبه دولت در راستای رفع موانع تولید و رونق اقتصادی نیز با اعتراض برخی خبرنگاران مواجه شده بود.در آن جلسه نیز هنگامی که برخی خبرنگاران به طرح سؤالات‌شان درباره مهم‌ترین مسائل روز پرداختند، سخنگوی دولت اعلام کرد فقط پاسخگوی سؤالاتی است که در چارچوب موضوع نشست مطرح می‌شوند.

به‌نظر می‌رسد با توجه به ضرورت اطلاع‌رسانی سریع و دقیق از تصمیمات و اقدامات مسئولان اجرایی و پاسخگویی به اصحاب رسانه که از شعارهای اصلی رئیس‌جمهوری است، متولیان امر باید با نگاه به تجارب گذشته و برنامه‌ریزی برای آینده، در این خصوص تدبیری در شأن دولت «تدبیر و امید» بیندیشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها