کد خبر: ۱۶۶۴۱۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
مربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: هواداران ما هميشه بهترين يار تيم بودند و اميدوارم در اين فصل همچنان بهترين بازيکن باشند.
غلام محمدوند در مورد وضعيت تيم فوتبال ملوان گفت: با امتيازي که از تراکتورسازي در تبريز گرفتيم شرايط تيم ما خوب است اين بازي پيام مهمي به هواداران ما بود. اينکه همچنان يار و ياور تيم باشند و با حضور آنها بازيکنان ما انرژي دوچنداني مي‌گيرند تا در ميدان براي موفقيت تلاش کنند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: هواداران ملوان هموراه در طول تاريخ اين باشگاه بهترين يار تيم بوده‌اند و اميدوارم آنها همچنان بهترين بازيکن تيم ملوان در اين فصل باشند و مثل هميشه تيم را حمايت کنند. بازيکنان ملوان به عشق آنها و پيراهن تيم انزلي تلاش مي‌کنند و دوست دارند همچنان از حمايت اين هواداران خونگرم برخوردار باشند.

مربي ملوان در مورد مشکلات مالي اين تيم گفت: ملوان تيم بزرگي در شهرستان کوچک است با اين حال افتخارات زيادي در فوتبال کشور دارد و آن زمان که فوتبال ما حرفه‌اي نبود توانستيم افتخارات زيادي کسب کنيم اما اکنون اين شهرستان کوچک بايد با تيم‌هاي کلان‌شهرهايي چون تهران، اصفهان و تبريز رقابت کند بنابراين از همه مسئولان خواهش مي‌کنم که به تيم کمک کنند.

وي افزود: مسئولان شهر انزلي و استان گيلان بايد به ملوان توجه ويژه‌اي نشان دهند، زيرا اگر امروز اين کمک انجام نشود در پايان فصل ديگر اين کار دير خواهد شد. همواره در شروع فصل ملوان اين مشکلات را داشته و کمک‌ها در نيم‌فصل دوم به تيم مي‌شود. اميدوارم اين بار هم مسئولان به تيم ملوان توجه ويژه‌اي نشان دهند از تمام کساني هم که تا کنون براي تيم زحمت کشيده‌اند، تشکر مي‌کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها