کد خبر: ۱۶۶۴۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن گفت: استقلال در ليگ قهرمانان آسيا مقابل بوريرام مي‌تواند نتيجه ديدار رفت را تکرار کند.
لوکا بوناچيچ در مورد ديدار استقلال مقابل بوريرام تايلند گفت: اعتقاد دارم استقلال برتري محسوسي نسبت به حريف تايلندي خود دارد و مي‌تواند در ديدار برگشت موفق باشد. بازي رفت دو تيم را از طريق تلويزيون ديدم و اگر استقلال در ديدار برگشت با درايت امير قلعه‌نويي مقابل حريف خود هوشيارانه بازي کند مي‌تواند به راحتي نتيجه ديدار رفت را تکرار کند و با پيروزي بازي را به پايان برساند.

به گزارش فارس ، وي افزود: اميدوارم مصدومان استقلال به اين بازي رسيده باشند چرا که آنها در اين مسابقه مي‌توانند به تيم خود کمک کنند. استقلال در آسيا بيرون از خانه بهتر بازي مي‌کند و فکر مي‌کنم اين ديدار با همان نتيجه يک بر صفر مسابقه رفت به سود استقلال به پايان برسد.

بوناچيج در مورد روند ذوب‌آهن و ديدار مقابل گسترش فولاد تبريز عنوان کرد:‌در روند خوبي قرار داريم هم ما و هم اعضاي تيم اين تلاش را مي‌کنيم تا اين روند رو به جلو را حفظ کنيم. مي‌خواهيم براي کسب امتياز به تبريز برويم و آنجا بتوانيم مقابل گسترش فولاد نتيجه خوبي کسب کنيم.

سرمربي ذوب‌آهن در مورد تغيير مديريت اين تيم اظهار داشت: به طور حتم تصميماتي که از سطوح بالا گرفته مي‌شود در روند تيمي ما تاثير منفي ندارد. من همانطور که با خسرو ابراهيمي به صورت حرفه‌اي کار مي کردم همين روند با سعيد آذري انجام خواهم داد. وظيفه من به عنوان سرمربي و گروهي که با آن کار مي‌کنم اين است که همگي در کنار بازيکنان تلاش کنيم تا تيم به شرايط خوبي برسد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها