کد خبر: ۱۶۶۳۸۱
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
هافبک پرسپولیس گفت: «پارسال هم که بنگر آن حرکت زشت را در اصفهان انجام داد به او گفتم نباید این کار را می کردی و چند جلسه محروم می شدی.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ رضا حقیقی قبول دارد مثل بازی های فصل گذشته برای پرسپولیس ندرخشیده و باید بهتر از این باشد. البته او می گوید چون نفوذ نمی کند کمتر به چشم می آید. حقیقی درباره تذکر شدید بنگر به وی بعد از بازی با گسترش فولاد هم حرف های جالبی زد.

 

* بازی با سپاهان را هم که از دست دادی.

- خیلی متاسف و ناراحت هستم. من می دانستم 2 کارت زرد دارم و اگر کارت بگیرم بازی با سپاهان را از دست می دهم. در جریان بازی هم خیلی سعی کردم کارت نگیرم اما نشد. بالاخره بازی با گسترش هم برای ما مهم بود و نمی خواستم جوری شود که گل بخوریم و امتیاز از دست دهیم. دوست داشتم مقابل سپاهان بازی کنم اما نشد و امیدوارم بقیه بچه ها در این بازی خیلی خوب باشند. بازی با سپاهان سخت است و من برای برد پرسپولیس دعا می کنم.

 

* کلا قبول داری که خشن بازی می کنی؟

- من یک هافبک دفاعی هستم. وظیفه ام تکل زدن است. خشن بازی نمی کنم اما باید تکل بزنم و نگذارم توپ به خط دفاع برسد.

 

* چرا محسن بنگر آن حرف ها را بعد از بازی به تو زد؟

- محسن ناراحت بود که چرا من کارت زرد گرفتم و بازی را از دست دادم. او می گفت بازی با سپاهان برای ما خیلی مهم است و نباید در این بازی محروم می شدم. حتی در جریان بازی هم چند بار به من گفت مواظب باش کارت نگیری.

 

* پس از دست بنگر ناراحت نشدی؟

- محسن دوستم است. هر حرفی هم بزند به خاطر خودم است. کلا ما یک خانواده هستیم و طبیعی است که اشتباهات هم را گوشزد کنیم. پارسال هم که بنگر آن حرکت زشت را در اصفهان انجام داد، من به او گفتم نباید این کار را می کردی و چند جلسه محروم می شدی.

 

* چرا مثل پارسال خیلی خوب بازی نمی کنی؟

- قبول دارم که مثل پارسال نیستم اما واقعا همه کارهایی که دایی از من خواسته را در زمین انجام دادم. من هافبک دفاعی هستم و اینکه تیمم فقط 3 گل خورده نشان می دهد در انجام وظایفم موفق هستم.

 

* شاید چون کمتر نفوذ می کنی به چشم نمی آیی؟

- ممکن است اینطور باشد. دایی امسال خواسته که من بیشتر در کارهای دفاعی شرکت کنم و نفوذ نکنم. این خواسته دایی است و نمی توانم از آن سرپیچی کنم. از خودم خیلی راضی نیستم اما قول می دهم بهتر از این شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها