کد خبر: ۱۶۶۳۰۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۷ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من تا کنون هیچ قولی برای گلزنی به سپاهان نداده‌ام.

به گزارش 598،محمد‌رضا خلعتبری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد بازی با سپاهان اظهار داشت: بدون شک بازی بسیار سخت و حساسی را پیش رو داریم. سپاهان مهره‌های بسیار خلاق و توانایی دارد. این بازی برای دو تیم مهم است اما ما پیروزی می‌خواهیم و باید 90 دقیقه تلاش کنیم. من باز هم می‌گویم بازی خیلی سخت است اما پرسپولیس توانایی شکست سپاهان را دارد.

وی افزود: من نه با هواداران سپاهان مشکلی دارم، نه با بازیکنان و نه با اصفهانی‌ها. انشاءالله سعی می‌کنم تا برای موفقیت تیمم تمام تلاشم را به نمایش بگذارم. ما باید با دیدن فیلم‌های بازی سپاهان نقاط ضعف و قوت آنها را بیشتر شناسایی کنیم تا با یک بازی خوب بتوانیم نتیجه این بازی را به دست آوریم.

مهاجم قرمز‌پوشان در مورد کرانچار نیز گفت: قلبا و شخصا کرانچار را خیلی دوست دارم. ایشان مربی خوب و کاربلدی است. کرانچار می‌داند من تمام تلاشم را برای موفقیت سپاهان به نمایش گذاشتم. کرانچار مربی‌ است که برایش هیچ فرقی نداشت کدام بازیکن وارد زمین شود. هرکس خوب بود مزد زحماتش را با حضور در ترکیب اصلی می‌گرفت. نظر کرانچار برای من همیشه قابل احترام است و این افتخار بزرگی است که مربی بزرگی اینطور به من اطمینان دارد اما الان من باید فقط به تیمم یعنی پرسپولیس خدمت کنم.

وی در پاسخ به سوالی که بعد از اینکه در لیگ امارات با نام جعلی بازی نکردی چه احساسی داری گفت: خدا را شکر. خیالم راحت است که در کشور خودم بازی می‌کنم.

خلعتبری درباره پست بازی خودش نیز تاکید کرد: من در گوش راست در نقش مهاجم هستم اما همیشه در زمین جابه‌جا می‌شوم تا بتوانم برای تیمم موثر باشم.

وی در پاسخ به سوالی درباره گلزنی‌هایش نیز گفت: من همیشه عاشق گلزنی‌ام اما همین‌جا به هواداران می‌گویم من هرگز قول گلزنی نداده‌ام و نمی‌دهم اما برای موفقیت پرسپولیس و تیمم و رسیدن به هدفش با تمام وجودم تلاش می‌کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها