کد خبر: ۱۶۶۱۰۷
زمان انتشار: ۱۵:۰۹     ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
سرمربی استقلال می‌گوید بوریرام تیم خوبی است و هدفش در این دیدار گل زدن تیم بشمار می‌رود.

598؛ امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر بوریرام تایلند در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا درباره‌ی این دیدار گفت: من تشکر می‌کنم از مردم خوب بوریرام بخاطر مهمان نوازیشان و اینکه به دو چیز اعتقاد دارم. روزی که به بوریرام رسیدیم و آمدیم به استادیوم، ما را یک ساعت معطل کردند و آخرش هم گفتند باید بلیت بگیرید. اگر از همان ابتدا این مسئله را می‌گفتند می‌شد بازیشان را کامل ببینیم.

مسئله دوم هم سر تمرین دیروزمان بود. دو مربی آنها آمدند و یادداشت برداری کردند و ما از آنها خواستیم زمین را ترک کنند اما آنها از پشت یک اتاق شیشه‌ای مشغول فیلم برداری شدند. این کار آنها بر خلاف شعار فیرپلی فیفا هست. بگذارید این را هم بگویم که باید از مالک باشگاه بوریرام بخاطر سرمایه گذاری و ایجاد نشاطش برای این شهر تشکر کرد.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که برنامه استقلال در بازی برگشت برابر بوریرام چیست، بیان کرد: در این بازی‌ها که رفت و برگشت است، اعتقاد داریم دو نیمه وجود دارد. نیمه اول را برده‌ایم اما نیمه دوم که نیمه اصلی به شمار می‌رود مانده است. من اعتقاد دارم آنها تیم بسیار خوبی هستند اما با وجود تغییر سرمربی با همان سیستم قبلی بازی می‌کنند. آنها هافبک‌ها و مهاجمان خوبی دارند که هدف ما قطع ارتباط بین آنهاست. در تهران هدف ما گل نخوردن بود اما در بازی بعدی گل زدن هدف ما به شمار می‌رود.

قلعه‌نویی در پاسخ به سوالی درباره شماره دو بوریرام که به ترکیب این تیم با وجود غیبت در بازی رفت، بازگشته چیست، اظهار کرد: بوریرام کلا تیم خوبی است و شماره دو یکی دیگر از خوب‌هایش به شمار می‌رود. مخصوصا وقتی روبه جلو حرکت می‌کند خیلی خطرناک ظاهر می‌شود. از سویی اعتقاد دارم یکی از چپ‌های خوب آسیاست.

او در پاسخ به این سوال که آیا زود آمدن استقلال به بوریرام کمک به آنها برای تطبیق آب و هوایی کرده است، گفت: دوتا بحث وجود دارد. یکی بحث اختلاف ساعت هست که ما باید بخاطر آن زودتر می‌آمدیم و الان از این مسئله منتفع شده‌ایم. یکی دیگر هم مسافت طولانی بود که بخاطر آن هم زود آمدیم تا بدن بازیکنان تطبیق پیدا کند. فکر می‌کنم امروز به مرز آمادگی می‌رسیم و تطبیق پذیریمان هم امروز کامل می‌شود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا شکست دو بر صفر برابر ذوب آهن می‌تواند روی بازی فردای تیمش تاثیر بگذارد، بیان کرد: باخت، باخت است و نمی‌توان آنرا فراموش کرد. تیمی که ما را برد از ما بهتر بازی کرد و من هم نمی‌خواهم آنرا توجیه کنم اما ما چند بازیکن‌مان را در آن دیدار نداشتیم و این مسئله خیلی موثر بود.

 

ایسنا

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها