کد خبر: ۱۶۶۰۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۴     ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
شرکت هواپیمایی دلتا به کمک خودروسازی پورشه به راه هایی می اندیشد که مشتریان ثروتمند را از چنگ رقبا بیرون بیاورد.
به گزارش اطلاع رسانی سایپا به نقل از ان پی آر، خودروهای پورشه کاین و پانامرا که در فرودگاه بین المللی هارتسفیلد-جکسن در ایالات اتلانتا مستقر هستند مسافرکش اند اما مسافرکشانی از نوع خاص که هدف آنها جلب مسافران ویژه است. این خودروها حق تردد در داخل فرودگاه و ترمینال های ویژه را با همکاری شرکت هواپیمایی به دست آورده اند. شرکت های هواپیمایی که مشتریان ویژه ای دارند این را می دانند که می توانند با افزودن خدمات ویژه توجه مشتریان ویژه را به خود جلب کنند.
این همکاری بین خطوط هوایی و شرکت خودروسازی از دو سال پیش آغاز شده است و به تدریج در حال بسط و گسترش به سایر خودروسازی ها هم هست. به عبارت دیگر نوعی همزیستی مسالمت آمیز و نوعی همکاری برد برد بین خطوط هوایی، خودروسازی و مشتری به وجود آمده است. در این همزیستی سرعت و دقت برای مشتری بالا می رود، خودروساز برای خودرواش تبلیغ می کند و خطوط هوایی مشتریان را از چنگ رقبا بیرون می آورند.
این خدمات در حال گسترش به شهرهای نیویورک، لس آنجلس، میناپلیس و غیره است. مرسدس بنز هم چنین برنامه ای را با یونایتد ایرلاین در تابستان امسال به اجرا گذاشت و از خودروهای مدل کلاس اس و GL استفاده کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها