کد خبر: ۱۶۵۹۷۷
زمان انتشار: ۱۰:۵۳     ۲۶ شهريور ۱۳۹۲
بازیکن جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «زودتر از آن چیزی که فکرش را می کردم شرایط برایم خوب شد و جا دارد از همه همبازیانم و شخص علی دایی تشکر کنم.»

598؛ محمدرضا خلعتبری مرد ویژه دیدار سپاهان و پرسپولیس است. تقابل خلعتبری با تیم سابقش می تواند جالب باشد. از یک طرف تماشاگران سپاهان هم نشان داده اند که چندان خوش استقبال نیستند اما خلعتبری با خیال راحت از روبه رو شدن با تماشاگران اصفهانی صحبت می کند. گفتگو با خلعتبری را در ادامه می خوانید.

  * این روزها شرایطتت در پرسپولیس چطور است؟

- خدا را شکر همه چیز خوب پیش می رود. زودتر از آن چیزی که فکرش را می کردم شرایط برایم خوب شد و جا دارد از همه همبازیانم و شخص علی دایی تشکر کنم که موقعیت خوبی را در پرسپولیس برایم فراهم کردند.

  * در بازی با گسترش فولاد هم که یک گل 3 امتیازی زدی.

- خوشحالم که در دومین بازی ام توانستم هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم. می توانستم روی ضربه کاشته یک گل دیگر هم بزنم اما فروزان دروازه بان گسترش واکنش بسیار خوبی نشان داد.

  * قرار است پنالتی زن اول پرسپولیس باشی؟

- واقعا نمی دانم. این مسایل برای من خیلی مهم نیست که بروم از سرمربی بپرسم پنالتی زن اول تیم کیست. شاید الان باشم و در بازی های بعدی نباشم. در این بازی به من گفتند پنالتی را بزن و من هم زدم. اما خودم دوست دارم گل های زیبایی برای پرسپولیس بزنم. من با انگیزه زیادی به پرسپولیس آمده ام و دوست دارم روزهای خوبی را در این تیم داشته باشم.

  * این هفته بازی حساسی با سپاهان دارید. این بازی برایت چقدر حساس است؟

- حساسیت بازی به این دلیل است که سپاهان هم مثل پرسپولیس مدعی قهرمانی است. ما الان در رده دوم جدول قرار گرفته ایم و می توانیم با برد مقابل سپاهان و امتیاز نگرفتن فولاد به صدر برسیم. این بازی برای پرسپولیس 6 امتیازی است. اگر سپاهان را ببریم یکی از اصلی ترین رقیبانمان را برده ایم.

  * یعنی برای خودت حساسیت خاصی ندارد؟

- من سال خوبی را در سپاهان پشت سر گذاشتم و همه در این باشگاه به من لطف داشتند. روزهای خوبم را در سپاهان فراموش نمی کنم و به این تیم و هوادارانش احترام می گذارم. حتما هم به سمت نیمکت این تیم می روم.

  * در سال های اخیر هواداران سپاهان استقبال های خیلی خوبی از بازیکنان جدا شده نداشته اند. نگران برخورد آنها نیستی؟

- من هیچ وقت مشکلی با هواداران سپاهان نداشتم و آنها همیشه به من لطف داشته اند. اطمینان دارم که استقبال خوبی از من خواهند داشت چون همیشه به من احترام گذاشته اند. تمرکز من روی این است که بازی خوبی برای پرسپولیس انجام دهم و به بقیه مسایل فکر نمی کنم.

قانون

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها