کد خبر: ۱۶۵۷۸۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از پخش فیلم سخنرانی توفیقی در کمیسیون متبوعش درباره حمایت از فتنه و فتنه‌گران خبر داد و گفت: نمایندگان به دلیل اتهاماتی که توفیقی به نظام وارده کرده، نظر مساعدی نسبت به وی ندارند.
به گزارش 598، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به پخش فیلم سخنرانی جعفر توفیقی در جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: آقای توفیقی در این سخنرانی که در ایام فتنه 88 در محل دانشگاه تهران انجام شده بود، با مطرح کردن دروغ بزرگ تقلب، نظام را به تقلب در انتخابات متهم کرده است؛ نمایندگان به همین دلیل نظر مساعدی روی آقای توفیقی ندارند.

وی با اشاره به احتمال تغییر و تحول در دانشگاه آزاد و عزل رئیس این دانشگاه، تصریح کرد: تغییر و تحولاتی که در مجموعه وزارت علوم صورت می‌گیرد، جامع نیست و به نظر می‌رسد مباحث مربوط به تغییر و تحول در دانشگاه آزاد نیز پختگی لازم را نداشته باشد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مدیریت دانشجو در دانشگاه آزاد مطلوب بوده است، گفت: ضرورتی برای تغییر آقای دانشجو به عنوان رئیس دانشگاه آزاد وجود ندارد لذا انتظار می‌رود آقایان دقت لازم را در عزل و نصب‌های خود داشته باشند.

بشیری با بیان اینکه وزارت علوم باید در خدمت انقلاب و نظام اسلامی باشد، خاطر نشان کرد: دانشگاه‌‌های کشور با آرامش می‌توانند قله‌های علمی را فتح کنند لذا صلاح نیست کسانی بر کرسی و ریاست دانشگاه‌های کشور باشند که تنش را به دانشگاه برگرداند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها