کد خبر: ۱۶۵۷۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۲۵ شهريور ۱۳۹۲
رئيس هيئت مديره باشگاه سپاهان گفت: اسم دکتر خليليان به عنوان مديرعامل در جلسه شب گذشته هيئت مديره مطرح نشد.

عليرضا رحيمي در جلسه هيئت‌مديره شب گذشته باشگاه سپاهان استعفاي خود را اعلام و خواستار کناره‌‌گيري از اين تيم شد.

محمد ترابيان رئيس هيئت‌مديره باشگاه سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، ضمن اعلام موافقت اعضاي هيئت مديره با استعفاي رحيمي اظهار داشت: با وجود استعفاي عليرضا رحيمي ما همچنان با او دوست هستيم و سال‌هاست که رفاقت ما پابرجا باقي مانده است. رحيمي دو سه بار پيش از اين استعفا داده و قرار بر اين شد بعد از بسته شدن تيم اگر روي استعفايش تاکيد داشت با اين استعفا موافقت شود.

وي افزود: هنوز شخص خاصي را به عنوان مديرعامل جديد انتخاب نکرده‌ايم ولي طي دو سه روز آينده در اين خصوص به جمع‌بندي خواهيم رسيد.

رئيس هيئت‌مديره باشگاه سپاهان در پاسخ به اين سوال که شايعه حضور دکتر خليليان به عنوان مديرعامل سپاهان چقدر صحت دارد، گفت: من اولين بار است که چنين بحثي را مي‌شنوم و شخص خاصي در جلسه هيئت مديره شب گذشته مطرح نشده است.

وي در خصوص اينکه آيا در جلسه شب گذشته در مورد جباري تصميم‌گيري شد يا خير، گفت: جباري فعلا در تيم ما نيست ولي آقاي کرانچار اعلام کرده هر زمان او به صورت تمام و کمال فکر و ذکرش تيم باشد مي‌تواند به سپاهان برگردد. البته باشگاه در اين خصوص ضرر مالي نخواهد کرد چون جباري اعلام کرده هر زمان که لازم باشد پول باشگاه را برمي‌گرداند و ما هم بايد اين مسئله را مديريت کنيم.

وي با انتقاد از کساني که بحث نتيجه‌نگرفتن سپاهان را مطرح مي‌کنند، گفت: من نمي‌دانم چرا وقتي ديگر تيم‌هاي بالاي جدول مي‌بازند و شکست مي‌‌خورند نمي‌گويند نتايج آنها ضعيف بوده ولي وقتي سپاهان مي‌بازد همه انتقاد مي‌کنند و روي تيم ما زوم مي کنند. سپاهان هميشه در ابتداي فصل همين شرايط را داشته و حتي در ليگ يازدهم تا اواسط کار از ساير رقبا تا جايي عقب بوديم که هواداران مي‌گفتند تيم به دسته يک نرود! ما بايد مديريت بحران کنيم و اين مسئله را در برنامه‌هاي کاري‌مان قرار مي‌دهيم.

وي همچنين در پاسخ به اين سوال که آيا کفاشيان و مسئولان فدراسيون براي جدايي جباري از سپاهان با هيئت مديره و مدير عامل باشگاه تماس گرفته اند يا خير گفت: من هم چنين مسئله اي را در روزنامه‌ها خواندم ولي هيچکس از جمله آقاي کفاشيان در اين مورد با ما تماسي نداشته است.

ترابيان در پايان صحبت‌هايش تاکيد کرد: فعلا مسئوليت اداره تيم بر عهده ساير اعضاي هيئت‌مديره است ضمن آنکه رحيمي همچنان در مقام عضو هيئت مديره حضور دارد و از مديرعاملي استعفا داده است. اما جا دارد تذکري بدهم که اگر قرار است خبري از قول کسي نقل شود ما به نقل‌کننده آن توجه داريم و اينکه رسانه‌ها شايعه‌پردازي کنند که يک مقام آگاه در باشگاه سپاهان فلان خبر را تاييد کرد را نمي‌پذيريم. اگر رسانه‌اي مصاحبه‌اي زده و يا خبري منتشر کرده که يک مقام مسئول فلان خبر را در سپاهان تاييد کرده ما آن را نمي‌پذيريم و مطمئن باشيد چنان خبري صحت نخواهد داشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها