کد خبر: ۱۶۵۴۲۷
زمان انتشار: ۱۵:۳۷     ۲۴ شهريور ۱۳۹۲
مجتبی جباری، هافبک تیم سپاهان که در هفته‌های گذشته با مشکلاتی مواجه شده است، امشب برای شرکت در جلسه هیئت مدیره باشگاه سپاهان به اصفهان می رود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، از صبح امروز شایعات بسیاری در مورد بازگشت مجتبی جباری به اصفهان شنیده و گفته می‌شود قرار است مجتبی جباری، هافبک تیم سپاهان برای حضور در جلسه هیئت مدیره باشگاه سپاهان به اصفهان بیاید.

مسعود تابش، ‌قائم‌مقام باشگاه سپاهان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون این شایعه اظهار کرد: قرار بوده جباری به اصفهان آمده و با مسئولان باشگاه سپاهان صحبت کند. امشب نیز جلسه هیئت مدیره باشگاه برگزار می‌شود، به همین خاطر امیدوارم که جباری در جلسه حضور پیدا کرده و مشکلات را برطرف کند.

وی افزود:‌ جباری بازیکن سپاهان است و باید براساس تعهداتش در تمرینات شرکت کرده و برای ما بازی کند، بنابراین امیدوارم در جلسه امشب حضور داشته باشد.

قائم‌مقام باشگاه سپاهان اضافه کرد: خبر دقیقی از ساعت پرواز این بازیکن به اصفهان ندارم و در جریان جزئیات سفر او به اصفهان نیستم اما امیدوارم که او امشب در جلسه هیئت مدیره شرکت کرده و مشکلات بین او و باشگاه برطرف شود.

گفتنی است هنوز مشخص نیست که مجتبی جباری به اصفهان پرواز می‌کند یا خیر اما این شایعه از صبح امروز در شهر اصفهان شنیده می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها