کد خبر: ۱۶۵۱۶۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل ملوان مي‌گويد سالارزاده خودش خواهان فسخ قرارداد با ملوان شده بود.
صادق درودگر درباره فسخ قرارداد سعيد سالارزاده با اين باشگاه گفت: سالارزاده 15 سال در ملوان توپ زد و تنها در اين تيم به فوتبال پرداخت. به او احترام مي‌گذاريم اما در بازي قبلي ملوان دچار مشکلاتي شد و پس از صحبت‌هايي که داشت، به کميته انضباطي باشگاه براي ادامه توضيحات دعوت شد. چند روز پيش هم در مصاحبه‌اي از هواداران ملوان خداحافظي کرده بود و در جلسه کميته انضباطي باشگاه هم خواستار رفتن از ملوان شد. او صادقانه براي ملوان کار کرد و ترجيح داد تا در اين تيم نماند. ما هم به تصميم او احترام گذاشتيم و قراردادمان با اين بازيکن فسخ کرديم.

به گزارش ايسنا،او در پاسخ به سوالي درباره‌ي داوري ديدار تيمش برابر تراکتورسازي که با اعتراض اسکوچيچ هم همراه بوده است، اظهار کرد: گل دوم تراکتوري‌ها به طور قطع آفسايد بود اما درباره پنالتي آنها نظري ندارم و بايد کارشناسان دراين‌باره نظر بدهند. اعتقاد دارم که مي‌توان با تزريق آرامش بيشتر از لحاظ روحي به داوران کمک کرد تا قضاوت‌هاي بهتري داشته باشند.

مديرعامل ملوان در پايان با اعلام رضايت از روند تيمش تصريح کرد: از روند تيم راضي هستم. اگر رضايت نداشتم، تاکنون اتفاقاتي رخ مي‌داد. تيم ما مشکلاتي دارد. جوان هستيم و مربي‌مان خارجي است و تا بخواهد با وضعيت جديد خود را تطبيق دهد، زمان مي‌برد. با اين حال از بازيکنان و کادرفني تيمم راضي هستم و مطمئنا با گذر زمان وضعيت تيم ما متفاوت خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها