کد خبر: ۱۶۵۱۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
هافبک دفاعي پرسپوليس مي‌گويد دليل سه کارته شدنش در بازي ديشب شيوه‌ي بازي‌اش بوده و به دليل فوتبال خشني که بازي مي‌کند، کارت‌هاي زيادي را مي‌گيرد
رضا حقيقي ابتدا درباره‌ بازي ديروز پرسپوليس مقابل گسترش فولاد تبريز و کسب سه امتياز اين ديدار اظهار کرد: يک بازي خوب روبه‌روي گسترش فولاد داشتيم و اگر نتيجه را کنار بگذاريم، عملکرد فني خوبي هم داشتيم. توانستيم توپ را در کل زمين بچرخانيم و تماشاگران هم بعد از داربي راضي بودند.

به گزارش ايسنا،وي افزود: پرسپوليس نشان داد که مي‌تواند مدعي اصلي قهرماني باشد. قطعا براي قهرماني تلاش مي‌کنيم و در اين 9 هفته نشان داديم مي‌خواهيم جام را امسال بالاي سر ببريم. تماشاگران پرسپوليس هم امسال مي‌توانند اميدوار باشند تا بعد از چند سال قهرماني تيم‌شان را ببينند.

هافبک شيرازي پرسپوليس که در جريان بازي با فولاد سه کارته شد و بازي با سپاهان اصفهان را از دست داد، به ايسنا گفت: نوع فوتبالي که بازي مي‌کنم، همين است. فوتبالم جنگنده بوده و در پستم لازم است اين‌طوري باشم. کارت‌هايي هم که مي‌گيرم، طبيعي بوده و بقيه هم‌پستي‌هايم در ليگ نيز اين اتفاق برايشان مي‌افتد. نمي‌توان در صحنه‌هايي که بايد محکم عمل کنم، بي‌تفاوت باشم. هر جا که بازي کرده‌ام دوست داشتم، تيمم برنده باشد.

حقيقي ادامه داد: اگر مي‌خواستم در کارت گرفتن احتياط کنم اين احتياط را جاي ديگري خرج مي‌کردم و کمتر مصدوم مي‌شدم. اين در حالي است که در اين مدت مصدميت‌هاي زيادي را پشت سر گذاشتم و همه‌اش به خاطر سبک بازي‌ام بوده است. کارت زرد براي همه‌ فوتباليست‌هاست و فکر نمي‌کنم اين همه حساسيتي که برايش درست کرده‌اند، منطقي باشد. دوست داشتم مقابل سپاهان بازي کنم و اين ديدار بنا به دلايل و اتفاقاتي که در چند ماه گذشته افتاده، اهميت خاصي برايم داشت. از اين‌ که در اين بازي نيستم ناراحتم اما مي‌دانم پرسپوليس آن‌قدر مهره‌هاي خوب دارد که با نبود من هيچ اتفاقي نمي‌افتد و تيمم مي‌تواند در اصفهان سپاهان را شکست دهد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها