کد خبر: ۱۶۵۱۳۰
زمان انتشار: ۱۹:۲۵     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل تيم فوتبال تراکتور‌سازي تبريز گفت: از مساوي‌ها راضي نيستم و در خانه انتظار کسب پيروزي دارم.
حميد زيني‌زاده در مورد تساوي تيمش مقابل ملوان انزلي گفت: نمايشي که مقابل صبا داشتيم بهتر از ديدار مقابل ملوان بود. انتظار داشتيم بازيکنان بهتر از بازي با صبا عمل کنند. هواداران زيادي در اين ديدار به ورزشگاه آمدند و انرژي مثبتي را به تيم منتقل کردند. آنها از دقيقه يک تا 90 تيم را تشويق کردند به شخصه از مساوي‌ها راضي نيستم. انتظار دارم در خانه به پيروزي برسيم و نتيجه اين تساوي باعث شد در جدول کمي پايين بياييم و در صورت پيروزي نفت در ديدار امروز باز هم جايگاه ما يک پله تغيير خواهد کرد.

به گزارش فارس،وي در مورد اينکه هواداران برخلاف بازي‌هاي گذشته در اين مسابقه از تيم خود حمايت کردند اظهار داشت: از همه هواداران تشکر مي‌کنم. آنها در اين ديدار به خوبي تيم را مورد حمايت قرار دادند اما متاسفانه نتوانستيم به پيروزي برسيم.

مديرعامل تراکتور‌سازي در مورد اينکه گفته بود انتظار بيشتري از بازيکنان دارد عنوان کرد: هر مديري از بازيکنانش انتظار دارد که بيشتر تلاش کنند و حتما بايد در بازي‌هاي خانگي به پيروزي برسيم تا هواداران با نشاط بيشتري به منزل‌هاي خود بروند. مي‌دانيد آنها زحمت مي‌کشند و دو سه ساعت قبل از بازي در ورزشگاه حضور پيدا مي‌کنند.

زيني‌زاده با اشاره به نزديکي تيم‌ها در جدول به يکديگر خاطرنشان کرد: شما وقتي جدول را مي‌بينيد متوجه مي‌شويد تيم‌ها با فاصله کمي پشت سر هم قرار دارند و با يک پيروزي يا باخت جايگاه‌ها تغيير مي‌کنند به همين خاطر نبايد امتيازات را از دست بدهيم. امروز اگر سايپا به پيروزي برسد در جدول صعود زيادي دارد و خود را به تيم‌هاي بالايي مي‌چسباند. بايد قدر امتيازات خانگي را بيشتر بدانيم.

وي در مورد اينکه آيا با بازيکنان جلسه‌اي خواهد داشت گفت: هميشه کنار تيم هستم و حتي در جلسات فني نيز حضور پيدا مي‌کنم. در بين دو نيمه هم سري به بازيکنان مي‌زنم تا روحيه داشته باشم. بايد بدانيم همه بازي‌ها براي ما حکم فينال را دارد و اگر اين تفکر به وجود بيايد مطمئنا نتايج بهتري خواهيم گرفت.

زيني‌زاده در مورد ديدار مقابل داماش گيلان در هفته دهم ليگ برتر عنوان کرد: داماش هم تيم بسيار خوبي است. بچه‌ها بايد به اين ديدار نگاه ويژه‌اي داشته باشند و تنها به سه امتياز آن فکر کنند انشاءالله در اين مسابقه باز هم روند خوبي داشته باشيم و بتوانيم با پيروزي جايگاه خود را در جدول بهتر کنيم.

وي در پايان تأکيد کرد: از شما و رسانه‌ها تشکر مي‌کنم از هواداران تيم نيز تشکر ويژه‌اي دارم که در ديدار مقابل ملوان تيم را به خوبي حمايت کردند و به بازيکنان انگيزه‌اي مضاعف دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها