کد خبر: ۱۶۵۰۸۳
زمان انتشار: ۱۵:۵۴     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
هافبک ملي‌پوش تيم فوتبال استقلال ابراز اميدواري کرد با اين تيم به عنوان قهرماني آسيا دست يابد.
آندرانيک تيموريان، هافبک دفاعي استقلال اعتقاد دارد که شکست اين تيم مقابل ذوب‌آهن دليلي نمي‌شود تا خيلي‌ها نگران بازي آبي‌پوشان مقابل بوريرام تايلند باشند. آندو معتقد است که هر بازي شرايط خاص خودش را دارد و بازيکنان استقلال انگيزه دارند که در بازي روز چهارشنبه از سد حريف خود عبور کرده و به جمع 4 تيم برتر آسيا راه پيدا کند. آندو در خصوص شرايط حال حاضر استقلال و ديدار مقابل بوريرام گفت‌وگويي با تسنيم داشته است که مشروح آن در زير مي‌آيد:

*‌ 3 بازي و فقط يک امتياز. قبول داري اين نتايج خيلي بد است؟

اگر بخواهيد فقط به همين 3 بازي نگاه کنيد طبيعتاً بد است و ما بايد بيشتر امتياز مي‌گرفتيم اما ليگ برتر فقط همين 3 بازي نيست. يک تيم براي قهرمان شدن بايد در مجموع عملکرد خوبي داشته باشد و امتيازها را جمع کند. اين درست است که از دست دادن 8 امتياز در 3 بازي اصلاً خوب نيست ولي ما فرصت جبران داريم.

* پس به آينده خوشبيني؟

دليلي ندارد خوشبين نباشم. مقابل همين ذوب‌آهن چند موقعيت صددرصد گل از دست داديم و از داوري هم ضرر کرديم. مطمئناً در اين 3 بازي امتيازهايي از دست داديم که شايد براي‌مان گران تمام شود ولي به هر حال بايد در بازي‌هاي آينده جبران کنيم. براي جبران اين امتيازها بايد در بازي‌هاي بيرون از خانه هم برنده شويم، بازي‌هاي خانگي که ديگر جاي خود را دارد.

*هواداران استقلال نگران بازي با بوريرام هستند. در اين خصوص چه صحبتي داري؟

هر بازي شرايط خاص خودش را دارد و اين دليل نمي‌شود که چون به ذوب‌آهن باختيم، در بازي بعدي هم نتيجه نگيريم. قرار نيست به تايلند برويم و ببازيم. در ضمن بازيکنان استقلال اهميت اين بازي را به خوبي درک مي‌کنند. اعضاي کادرفني و بازيکنان استقلال به اندازه کافي تجربه دارند که همين مسئله مي‌توانند شرايط را به سود ما تغيير دهد.

*‌ فکر مي‌کني برد يک بر صفر در بازي رفت مقابل بوريرام تضمين خوبي براي صعود به دور بعدي است؟

نمي‌توان صددرصد گفت که تضمين خوبي است ولي گل نخوردن در تهران براي ما يک امتياز مهم است. استقلال مي‌تواند در تايلند به گل برسد و در نهايت به آن چيزي که مي‌خواهد دست پيدا کند. ما با تيم پرقدرتي بازي داريم ولي استقلال مطمئناً حريف آساني براي بوريرام نخواهد بود. شانس صعود ما بيشتر از بوريرام است چون در تهران گل نخورديم.

* ‌چقدر احتمال مي‌دهي استقلال قهرمان آسيا شود؟

پيش بيني ممکن نيست و فعلاً هدف ما اين است که اين مرحله را رد کنيم تا به جمع 4 تيم برتر آسيا برسيم. براي هواداران استقلال قهرمان شدن در آسيا خيلي مهم است و همه ما دوست داريم اين افتخار به کارنامه دوران ورزشي‌مان اضافه شود. به شخصه اميدوارم قهرماني در آسيا به افتخاراتم در فوتبال اضافه شود ولي اين را مي‌دانم که استقلال براي رسيدن به اين هدف کار سختي دارد.

* مثل اينکه بابت مشکلات مالي به شدت ناراحت هستيد؟

حرف زدن در مورد مشکلات مالي چيزي را الان عوض نمي‌کند و بهتر است فعلاً تمرکزمان روي بازي با بوريرام باشد. اميدوارم در آينده مسئولان فکر اساسي به حال استقلال کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها