کد خبر: ۱۶۵۰۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز با اشاره به قصاوت ديدار اين تيم مقابل پرسپوليس گفت: به نظرم در اين ديدار داور اشتباهاتي داشت که فراتر از اشتباه داوري بود. دادن چهار کارت زرد متوالي به بازيکنان ما در همان دقايق ابتدايي باعث شد تا تيم به نوعي فلج شود.

به گزارش 598،غلامرضا سمندر در گفتگو با مهر، در خصوص ديدار جمعه شب تيم‌هاي پرسپوليس و گسترش فولاد تبريز در هفته نهم ليگ برتر اظهار داشت: بازي خوبي را شاهد بوديم ولي به بازي زيبا که امتياز نمي‌دهند. اگر اينطور بود که بايد گسترش فولاد صدرنشين ليگ برتر باشد. ما در تمام بازي‌ها خوب بوديم ولي نتيجه نمي‌گيريم.

وي يادآور شد: بايد روي نتيجه‌گيري کار کنيم و اين موضوع را هم به کادر فني گفته‌ام. تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز نقاط ضعفي دارد که بايد روي آنها بيشتر کار کند. اينکه چرا با وجود ارايه بازي‌هاي خوب نتيجه نمي‌گيريم موضوعي است که بايد بيشتر به آن پرداخته شود. بعد از بازي ديشب احساس من اين است که به يک تمام کننده نياز داريم و در نيم فصل به آن مي‌پردازيم. با اين حال کادر فني تصميم‌گيرنده نهايي است.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز با اشاره به داوري ديدار تيم فوتبال اين باشگاه برابر پرسپوليس تصريح کرد: روي پنالتي که صورت گرفت بحثي نداريم ولي اشتباهات ديگري وجود داشت که به ضرر ما بود. اينکه داور در همان اوايل نيمه نخست چهار کارت زرد متوالي به بازيکنان ما نشان داد عملا تيم را فلج کرد. بازيکن ما در رختکن مي‌گفت، مي‌ترسم از يک متري يار حريف رد بشوم!

سمندر ادامه داد: بازيکنان ما براي اين که اخراج نشوند دست به عصا حرکت مي‌کردند. من سعي مي‌کنم معمولا درباره داوري صحبت نکنم ولي اين بار اتفاقات فراتر از اشتباه بود. شما ببينيد آنها چند بار خطا کردند و ما چند بار و اينکه واکنش داور در قبال خطاهاي آنها چگونه بوده است؟؛ دو سال پيش هم کميته داوران سه بار از ما رسما عذرخواهي کرده بود ولي در نهايت اتفاق رخ نداد و امتيازات را از دست داديم.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز در پايان با بيان اين که از عملکرد تيم فوتبال اين باشگاه رضايت دارد، گفت: واقعيت اين است که از عملکرد بچه‌هاي تيم راضي هستم. آنها خوب بازي مي‌کنند و اعتقاد دارم خيلي بهتر مي‌توانند بازي کنند. ما کاري را که شروع کرديم را بايد به خوبي خاتمه دهيم. در نيم فصل به دنبال بازيکنان خوب و با کيفيت خارجي خواهيم بود تا تيم را تقويت کنيم.

به گزارش مهر، ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و گسترش فولاد تبريز در هفته نهم رقابت‌هاي ليگ برتر جمعه شب در ورزشگاه آزادي برگزار شد که طي آن تيم پرسپوليس با تک گل محمدرضا خلعتبربي که از روي نقطه پنالتي به ثمر رسيد به برتري يک بر صفر دست يافت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها