کد خبر: ۱۶۵۰۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۳۵     ۲۳ شهريور ۱۳۹۲
مهدی رجب‌زاده معمولا خوب به استقلال گل می زند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ او در بازی با این تیم یک گل دیدنی به ثمر رساند و بازی تاثیرگذاری را از خود به نمایش گذاشت. او در مورد بازی با استقلال و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می‌دهد.رجب زاده معتقد است که کروش باید او را به تیم ملی دعوت کند.

به نظر تو ذوب آهن خیلی خوب بود یا استقلال بد بازی کرد؟

من فکر می‌کنم ذوب آهن خوب بود و جریان بازی نشان داد که ما برتر از استقلال بودیم. قبل از مسابقه هم در مصاحبه‌ای گفتم که استقلال با اینکه از مهره‌های باتجربه‌ای استفاده می‌کند اما انسجام تیمی ندارد. ما موقعیت‌های خوبی داشتیم که می‌توانستیم حتی نتیجه بهتری بگیریم ولی خدا را شکر که بازی را بردیم.

قلعه‌نویی به شدت از عملکرد داوری انتقاد کرده است. در این مورد چه صحبتی داری؟

من در مورد داوری نمی‌توانم صحبت کنم ولی باید بگویم که در فوتبال هر تیمی ممکن است از اشتباهات داوری سود یا ضرر کند. در دو، سه هفته ابتدایی چند پنالتی صددرصد به نفع ما گرفته نشد و  خیلی ضرر کردیم. در این بازی هم یکی، دو بار بازیکنان استقلال در محوطه جریمه ما بزرگنمایی کردند و فکر می‌کنم قضاوت جهانبازی بد نبود.

از اینکه دوباره به استقلال گل زدی چه احساسی داری؟

خدا را شکر که توانستم گل بزنم. من معمولا خیلی کم با ضربه سر گل می‌زنم ولی خوشحالم که این‌بار با سر گل زدم. من در نقطه کور جایگیری کردم و ارسال صلصالی هم خوب بود و توپ از میان پاهای رحمتی تبدیل به گل شد.

لایی زدن به دروازه‌بانی مثل رحمتی کار آسانی نیست، درست است؟

خدا خواست توپ اینطور گل شود. قصد نداشتم به رحمتی لایی بزنم ولی به هر حال توپ وارد دروازه شد. من این گل را به دختر، پسر و همسرم تقدیم می‌کنم. در اکثر بازی‌ها زیر پیراهنم نام مبارک امام زمان(عج) است ولی در این بازی نام امیرالمومنین (ع) بود و قسمت بود گل بزنم.

خیلی خوب به استقلال گل می‌زنی درست است؟

به هر حال من همیشه مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه مضاعفی دارم و خدا هم کمک می‌کند.

بعد از بازی حداد فر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.فکر نمی کنی تو باید انتخاب می شدی؟

این را باید از آنهایی که تصمیم می گیرند و کارشناس هستند بپرسید.به هر حال قاسم هم همبازی من است و به او تبریک می گویم.

استقلال با این عملکرد می تواند در تایلند موفق باشد؟

من برای نماینده کشورم آرزوی موفقیت دارم.بازی های لیگ با آسیا متفاوت است و استقلال قطعا حساب شده بازی خواهد کرد.یادم می آید وقتی در فینال آسیا با سئونگنام بازی داشتیم،این تیم در لیگ کره دهم بود ولی قهرمان شد.

خیلی‌ها معتقدند رجب‌زاده در فوتبال ملی هیچ وقت به حقش نرسید. نظر خودت چیست؟

خودم هم چنین نظری دارم. در یک مقطع پشت سر بازیکنان بزرگ فوتبال ایران قرار گرفتم و پشت خط نفراتی ماندم که در اروپا بازی می‌کردند. در جام ملت‌های آسیا که قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بود، حقم بود که بازی کنم اما اینطور نشد. وقتی علی دایی آمد احساس کردم شرایط عوض می‌شود ولی او اصلا دعوتم نکرد. الان از لحاظ روحی و بدنی در بهترین شرایط هستم و فکر می‌کنم الان موقع دعوت شدنم به تیم ملی است.

فکر می‌کنی کادرفنی تیم ملی این‌بار تو را ببیند؟

همه می‌دانند ملاک دعوت به تیم ملی چیست. وقتی یک بازیکن آماده باشد پس باید به تیم ملی دعوت شود و دیگر ربطی ندارد که آن بازیکن چند سالش است. من الان آمادگی‌ام را نشان دادم و تیم ملی هم جای بازیکنان آماده و شایسته است. من از اول فصل تمرکز کردم که به تیم ملی دعوت شوم و کروش نباید به سن من نگاه کند.

کار کردن با لوکا بوناچیچ چطور است؟

این برای دومین‌بار است که با لوکا کار می‌کنم. در مس کرمان هم شاگرد او بودم. او از نظر فنی مربی خوبی است و من مربیانی که نظم و دیسیپلین دارند را خیلی دوست دارم. امیدوارم در بازی‌های آینده انسجام تیمی‌مان بیشتر شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها