کد خبر: ۱۶۴۷۷۹
زمان انتشار: ۱۹:۰۲     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
در حالي که تنها چهار روز ديگر تا اولين بازي ابومسلم باقي مانده است، رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: براي اظهار نظر در مورد ابومسلم بايد از وزارت ورزش استعلام کنيم.
اسماعيل حسن‌زاده در خصوص اظهار نظر قطعي در مورد تعيين تکليف باشگاه ابومسلم خراسان اظهار کرد: در حال حاضر منتظر استعلامي هستيم که از وزارت ورزش و جوانان در خصوص کميسيون ماده پنج بايد به دست ما برسد و نظر کميسيون را جويا شويم.

به گزارش ايسنا،وي ادامه داد: با توجه به اينکه در آستانه ثبت‌نام تيم‌ها و ايجاد تشکيلات فوتبالي در ابتداي فصل هستيم نظر به اينکه تيم ابومسلم جايگاه خود را در فوتبال کشور از دست ندهد، تصميم ما بر آن بود که بازيکنان با همان تيم مديريتي قبلي ثبت‌نام کنند.

حسن‌زاده افزود: پس از آن بايد ادارات ذيربط که تنها شامل سازمان‌هاي استاني است، تکليف مالکيت ابومسلم را مشخص نمايند.

وي در مورد ثبت‌ قرارداد بازيکنان ابومسلم در فدراسيون فوتبال نسبت به آن اظهار بي‌اطلاعي کرد و يادآور شد: اين مساله ارتباطي به ما نداشته و تنها تعيين تکليف مسايل مربوط به مالکيت اين باشگاه، در حوزه وظايف ماست.

رييس کميته انضباطي فدراسيون فوتبال در پايان تصريح کرد: براي حل مشکلات مالکيتي باشگاه، دستور موقت صادر شده بود که بايد توجه داشت با راي قطعي تفاوت دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها