کد خبر: ۱۶۴۷۳۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
يونس باهنر درباره شرايط گسترش مي‌گويد: شرايطمان بد نيست. تيم جوان و باانگيزه اي داريم و خوشبختانه در هفته هايي که گذشت به همه ثابت کرديم حريف دست و پا بسته اي نيستيم.
به گزارش 598 به نقل از 90: يونس باهنر درباره شرايط گسترش مي‌گويد: شرايطمان بد نيست. تيم جوان و باانگيزه اي داريم و خوشبختانه در هفته هايي که گذشت به همه ثابت کرديم حريف دست و پا بسته اي نيستيم. اين هفته هم بازي سختي با پرسپوليس داريم و براي گرفتن امتياز به تهران مي آييم.
وي ادامه مي‌دهد: به دنبال اين هستيم تا مقابل پرسپوليس بازي خوبي را انجام دهيم. پرسپوليس تيم بسيار خوبي است و از کادرفني و بازيکنان خوبي استفاده مي کند اما ما نيز تيم خوبي داريم و با هدايت رسول خطيبي و با انگيزه اي که نزد بازيکنان وجود دارد مي توانيم در تهران بازي خوبي انجام دهيم. صد درصد مقابل پرسپوليس براي برد به زمين مي رويم.
بازيکن اسبق پرسپوليس همچنين مي‌گويد: من هميشه پرسپوليسي بوده و هستم. به غير از اين تراکتورسازي را هم دوست دارم اما الان مربي گسترش فولاد هستم و تمام هدفم موفقيت تيم خودم است. به غير از بازي با گسترش فولاد راضي به شکست پرسپوليس و تراکتورسازي در هيچ بازي نيستم اما تاکيد مي کنم براي بردن مقابل پرسپوليس به تهران مي آييم.
باهنر در بخش ديگري از صحبت‌هايش اينگونه حرف مي‌زند: انگيزه خاصي مقابل پرسپوليس ندارم. اين بازي اهميت ويژه اي برايم ندارد و مثل تمام بازي هاي ديگر 3 امتيازي است. اين مسابقه هيچ فرقي با بازي هاي ديگر براي من ندارد. گسترشي‌ها ممنوع المصاحبه شدند!
90: گسترش فولاد بعد از کسب تساوي برابر استقلال صنعتي تمرينات خود را پيگيري مي کند تا مهياي ديدار با پرسپوليس در ورزشگاه آزادي شود.
گسترش با 10 امتياز در رده نهم جدول رده بندي قرار دارد و کسب امتياز از پرسپوليس مي تواند شرايط آنها را بهتر از قبل کند.
با اين حال مديريت باشگاه تصميم گرفته است، کسي از اين تيم تا قبل از ديدار با پرسپوليس مصاحبه اي نداشته باشد!
مسئولان باشگاه بعد از ديدار با استقلال صنعتي به مربيان و بازيکنان اعلام کردند تا قبل از ديدار با پرسپوليس با رسانه‌ها گفت‌وگو نکنند. آنها تهديد کرده‌اند اگر قبل از اين ديدار اعضاي تيم مصاحبه کنند، با جريمه مالي روبرو خواهند شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها