کد خبر: ۱۶۴۷۳۵
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
مربي تيم گسترش فولاد تبريز گفت: فردا به مصاف تيمي خواهيم رفت که مدعي قهرماني است اما تمام تلاش خود را انجام مي‌دهيم مقابل بازيکنان بزرگ پرسپوليس فوتبال قابل قبولي به نمايش بگذاريم.

حسين خطيبي با اشاره به ديدار فرداي تيم گسترش فولاد مقايل پرسپوليس گفت: پرسپوليس همواره در حد يک مدعي ظاهر شده از بازيکنان و مربي بزرگي برخوردار است. ما ضمن احترام به اين تيم تلاش خواهيم کرد يک بازي زيبا را به نمايش بگذاريم.

وي ادامه داد:‌ يک سري بازيکنان جوان و بومي داريم که به اين بازيکنان افتخار مي‌کنيم. دنبال يک جايگاه خوب در جدول هستيم و مطمئنا پرسپوليس يک بازي سرسختانه‌اي از ما خواهد ديد و بازي راحتي برابر ما نخواهد داشت. بازيکنان ما اين هفته خوب تمرين کردند و مقابل پرسپوليس دنبال امتيازگيري هستند تا انشاءالله دست پر به شهرمان برگرديم.

مربي تيم گسترش فولاد با بيان اين مطلب که براي ديدار مقابل پرسپوليس محرومي ندارد بيان کرد: تنها مهدي قريشي مصدوم است و تا 6 ماه نمي‌تواند ما را همراهي کند.

وي افزود: ما طي هفته گذشته روي گلزني تمرينات ويژه‌اي انجام داديم و فردا صد در صد موقعيت گل گيرمان مي‌آيد و اگر بچه‌ها دقت لازم را بکنند حتما گلزني خواهيم کرد. ما به دنبال ارائه يک بازي تهاجمي مقابل پرسپوليس هستيم و اميدوارم بازي گل داشته باشد تا کساني که اين مسابقه را از تلويزيون مي‌بييند از ديدن آن لذت ببرند.

خطيبي با بيان اين مطلب که هواداران تبريزي از ديدار فردا مقابل پرسپوليس آنها را حمايت خواهند کرد گفت: هواداران تبريزي که مقيم تهران هستند از ما حمايت خواهند کرد و ما را تنها نخواهند گذاشت.

وي اضافه کرد: خوشبختانه شرايط داداش‌وند ايده‌آل است و مي‌تواند در بازي فردا به ميدان برود اما پيرزاده در تمرينات خوب عمل نکرد و جزو ليست 18 نفره ما در ديدار با پرسپوليس نيست. اميدواريم او براي بازي‌هاي آينده شرايط لازم را به دست آورد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها