کد خبر: ۱۶۴۷۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
در اين ميان سرخ ها در مصاف با نفت و استقلال ميزبان نبودند و در اين 5 هفته تنها يك بار خارج از ورزشگاه آزادي و در استاديوم تختي به ميدان رفته اند.
به گزارش 598 به نقل از سايت گل – پرسپوليس در اتفاقي بي سابقه طي  فصول اخير ليگ برتر براي پنجمين هفته متوالي در روز تعطيل هفته به ميدان مي رود.سرخ ها كه البته در هفته هاي ابتدايي هم بازي بيرون از خانه خود مقابل ذوب آهن را در روز جمعه برگزار كردند از هفته پنجم به اين سو در تهران و بازي كرده و البته در روزهاي جمعه به ميدان رفته اند.سرخ ها به ترتيب مقابل ملوان ،نفت تهران،فولاد  و استقلال در روز تعطيل هفته بازي كرده اند و فردا شب در پنجمين جمعه متوالي مقابل گسترش فولاد قرار مي گيرند.

در اين ميان سرخ ها در مصاف با نفت  و استقلال ميزبان نبودند  و در اين 5 هفته تنها يك بار  خارج از ورزشگاه آزادي و در استاديوم تختي به ميدان رفته اند.

با اين حال جالب است كه به غير از بازي با استقلال كه هميشه براي هواداران حساس است و از همه جاي كشور براي دين بازي به ورزشگاه مي آيند،پرسپوليس در  روز تعطيل و ورزشگاه خانگي اش تماشاگر زيادي ندارد.

سرخ ها در بازي با ملوان 20 هزار تماشاگر داشتند و بعد از آن در ورزشگاه تختي تعداد تماشاگران شان به سختي به 10 هزار نفر مي رسيد.تعداد هواداران پرسپوليس مقابل فولاد صدرنشين هم كمتر از 30 هزار نفر بود.

در واقع مجموع تعداد  تماشاگران اين سه بازي خانگي كه در  روز جمعه بر گزار مي شد و طبيعتا بايد تعداد زيادي از دوستداران اين تيم را به ورزشگاه مي كشاند به اندازه يكي از بازي هاي  پرتماشاگر سال هاي دورش تماشاگر نداشت كه اين موضوع نگراني هاي جديدي را در خصوص تيم محبوب پايتخت به وجود مي آورد.

فصل گذشته پرسپوليس كه در ميانه جدول يا نيمه پائيني جدول حضور داشت در بسياري از هفته ها از استقلالي كه براي قهرماني مي جنگيد و همواره در مكان هاي بالايي جدول قرار داشت تماشاگر بيشتري داشت( با در نظر گرفتن اينكه يادمان نمي آيد بازيهايش در روز جمعه برگزار شده باشد!) اما در حالي كه سرخ ها در 8 هفته سپري شده از اين فصل همواره در نيمه بالايي جدول بوده اند اما حداكثر تماشاگري كه در روز جمعه براي بازي هاي خانگي شان به ورزشگاه مي رود كمتر از سي هزار نفربوده  است كه براي تاريخ پرسپوليس چيزي شبيه به فاجعه به حساب مي آيد.

با اين شرايط  اين سوال پيش خواهد آمد كه مي توان اميد داشت فردا اين ركورد(!) شكسته شود يا نگراني ها در خصوص عدم استقبال هواداران از بازي هاي پرسپوليس ادامه خواهد داشت؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها