کد خبر: ۱۶۴۵۵۰
زمان انتشار: ۲۳:۱۱     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال صباي قم گفت: کلاس مربيگري کارلوس کي‌روش حتي از کل آسيا هم بالاتر است.
رضا عنايتي با اشاره به شرايط تيم صباي قم در مسابقات ليگ برتر مسابقات کشورمان بيان داشت: روند ما رو به رشد است اما گاها کم‌تجربگي باعث مي‌شود نتايجي که لازم است را نگيريم، اما در کل بازي‌هاي خوب و هماهنگي را انجام مي‌دهيم و مطمئنا در آينده شرايط براي ما بهتر خواهد شد.

به گزارش فارس،وي ادامه داد: فکر مي‌کنم ما کم هزينه‌ترين تيم ليگ برتر باشيم، 9 هفته است که حتي يک ريال هم نگرفتيم و اگر اين روند ادامه پيدا کند به مشکل برخواهيم خورد.

مسئولان باشگاه نبايد مديرعامل را تنها بگذارند چرا که در حال حاضر همه فشارها روي بازيکنان و مديرعامل باشگاه است. جاي تاسف است که بازيکنان حتي يک ريال هم تاکنون دريافت نکردند.

مهاجم تيم صباي قم افزود: اگر اين بازيکنان صحبتي نمي‌کنند به خاطر اين است که مظلوم هستند و حجب و حيا دارند، اما مسئولان بايد هر چه سريعتر اين شرايط را درک کنند چرا که ممکن است براساس فشارهايي که به بازيکنان وارد مي‌شود آنها هم صدايشان در بيايد.

ضمن اينکه اگر پول آنها پرداخت شود مطمئنا بازيکنان با شرايط روحي خوبي به مصاف حريفان مي‌روند و مي‌توانند بازده بهتري ارائه دهند اما اگر پولشان را نگيرند تمرکزشان گرفته مي‌شود.

عنايتي در خصوص اينکه آيا تاکنون با محمد مايلي کهن کار کرده است، گفت: من کلا اولين بار است با آقاي مايلي کهن کار مي‌کنم و من نبايد در مورد او نظر بدهم، بالاخره مايلي کهن سرمربي تيم و من بازيکن هستم و ايشان بيشتر به فکر مسائل فني و تاکتيکي تيم هستند.

وي در خصوص اينکه محمد مايلي کهن به مسائل اخلاقي تاکيد ويژه‌اي دارند گفت: بله حساسيت ايشان بيشتر روي مسائل اخلاقي است و خيلي تاکيد دارند تيم با نظم کار کند، حتي بيرون و داخل زمين بايد مسائل اخلاقي رعايت شود. در کل مايلي‌کهن يک سري اخلاق‌هاي خاصي دارد.

اين مهاجم تيم صباي قم در خصوص ديدار اين هفته اين تيم مقابل داماش گيلان بيان داشت: بازي در گيلان هميشه سخت بوده و تيم داماش هم چند هفته‌اي است خوب نتيجه نگرفته و براي گرفتن سه امتياز مسابقه برنامه‌ريزي دارد ولي ما هم تيم دست و پا بسته‌اي نيستيم و انشاالله با هوشياري بازيکنان دست پر زمين را ترک خواهيم کرد.

عنايتي با اشاره به اينکه تاکنون توانسته 4 گل به ثمر برساند و در زمره بازيکنان آقاي گل ليگ برتر تا پايان هفته هشتم است، تاکيد کرد: من اگر کمي خوش‌شانس بودم مي‌توانستم گل‌هاي بيشتري به ثمر برسانم ولي در کل تلاش مي‌کنم موفقيت تيم حاصل شود چرا که موقعيت تيم در اولويت قرار دارد و بعد از آن به فکر گلزني هستم.

وي با بيان اين مطلب که 100 درصد به فکر کسب آقاي گلي هست. بيان داشت، وظيفه مهاجم گل زدن است و من هميشه به اين موضوع فکر مي‌کنم که عنوان آقاي گلي را به دست بياورم البته رقيباني هم دارد و بايد به آنها رقابت کنم.

مهاجم اسبق تيم استقلال با اشاره به ديدار حساس اين تيم مقابل بوريرام تايلند در رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا بيان داشت: من اميدوارم استقلالي‌ها با درايت کادر فني و بازيکنان خوبي که در اختيار دارد، دست پر به ايران بيايد و الان اين تيم استقلال ايران است نه استقلال تهران، اميدوارم بازي خوبي را ارائه بدهند و براي موفقيتشان دعا مي‌کنم.

عنايتي با بيان اين مطلب که هيچگاه براي بازگشت در استقلال نااميد نمي‌شود در خصوص اينکه اميدوار است به تيم ملي دعوت شود، گفت: صد درصد به تيم ملي فکر مي‌کنم و اميدوارم ديد مربيان باز باشد و به سن و سال و شناسنامه توجهي نداشته باشد بلکه ملاک آمادگي بازيکنان باشد و من اگر بتوانم در جام جهاني برزيل همراه تيم ملي باشم براي دومين دوره است که در جام جهاني شرکت مي‌کنم.

اين بازيکن اسبق تيم ملي کشورمان در خصوص مشکلات مالي فدارسيون فوتبال براي برگزاري ديدار تدارکاتي گفت: بحث مشکلات مالي فدراسيون که مطرح مي‌شود يک بحث خنده است، مگر مي‌شود تيم ملي يک کشور پول نداشته باشد تا بازي تدارکاتي برگزار کند.

من اميدوارم مسئولان بيشتر شرايط فعلي را درک کنند تا ديروز که به جام جهاني نمي‌رفتيم به نوعي ديگر انتقاد مي‌کردند اما حالا که به جام جهاني رفتيم طور ديگر رفتار مي‌کنند. متاسفانه همواره يک سري کم وکاستي‌ها وجود دارد و بايد براي حل آن آنها تدابير لازم اتخاذ شود.

رضا عنايتي با بيان اين مطلب که ما در فوتبال حرفه‌اي نيستيم و با اشاره به سفر کارلوس کي‌روش به پرتغال آن هم به دليل وجود شائبه‌هايي مبني بر برکناري او خاطر نشان کرد: کي‌روش يک کلاس به سبک بالاي خود را دارد، من فکر نمي‌کنم با تغيير او و آوردن يک مربي ايراني تغيير خاصي در تيم ملي به وجود بيايد و به نظرم با کي‌روش به سرمنزل مقصود مي‌رسيم و مي‌توان گفت کلاس او حتي از آسيا هم بالاتر است و اگر او را حفظ کنيم به نفع فوتبال کشورمان خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها