کد خبر: ۱۶۴۵۳۹
زمان انتشار: ۲۳:۰۵     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز گفت: اميدوارم هواداران آذري پايتخت در بازي با پرسپوليس ما را تنها نگذارند.
غلامرضا سمندر با اشاره به شرايط تيم گسترش فولاد تبريز در مسابقات ليگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر وضعيت تيم خوب است و کادر فني و بازيکنان تا حدودي توانستند انتظارات ما را برآورده کنند.هدفگذاري ما از همان شروع ليگ مسابقات ليگ برتر حضور در بين 10 تيم بالاي جدول بود که الان هم نهم هستيم و اين تک رقمي بودن هدف ما است که بايد تا پايان فصل آن را حفظ کنيم.

به گزارش فارس،وي با اشاره به شيوه بازي تيم گسترش فولاد تبريز گفت: من فکر مي‌کنم در بين تيم‌هاي انگشت‌ شمار 16 تيم حاضر در ليگ برتر که فوتبال خوبي را ارائه مي‌کنند، تيم گسترش فولاد هم قطعا جز تيم‌هايي است که خوب بازي مي‌کند و هواداران از ديدن بازي گسترش فولاد لذت مي‌برند و در تمامي مسابقات با سيستم تهاجمي به ميدان مي‌رويم.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز در خصوص اظهارات عبدالله ويسي سرمربي استقلال خوزستان که گفته بود، گسترش فولاد فقط با حربه اوت دستي مي‌خواست بازي را ببرد گفت: من خودم ماندم چرا آقاي ويسي اين حرف را زده است؟ البته اصلا حرف هاي او براي من مهم نيست. او براي خودش حرف مي‌زند. صد درصد هم مطمئن باشيد به حرفي که خودش زده ايمان ندارد. فقط خواسته همين طوري يک حرفي زده باشد.

وي افزود: خود ويسي مي‌داند اگر تيم گسترش فولاد نتوانسته نتايج لازم را در ليگ برتر بگيرد از لحاظ شيوه بازي جز معدود تيم‌هايي که در تمامي مسابقات خود به غير بازي با داماش يک سر و گردن از حريفانش بالاتر بوده است.

سمندر با اشاره به بازي روز جمعه گسترش فولاد تبريز مقابل پرسپوليس گفت: در ديدار مقابل پرسپوليس طبق روال خودمان تلاش خواهيم کرد بازي تماشاگر پسندي را ارائه دهيم و من اميدوارم برنده و صاحب سه امتياز اين مسابقه ما باشيم. البته پرسپوليس هميشه تيم خوبي بوده ما هم به اين تيم احترام مي‌گذاريم ولي فراموش نکنيد ما هم گسترش فولاد هستيم و بازيکنان ما با انگيزه بالايي در اين ديدار ظاهر خواهند شد.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز با بيان اين مطلب که از هواداران تبريزي مي‌خواهم در ديدار مقابل پرسپوليس ما را تنها نگذارند ادامه داد: متاسفانه آن طور که انتظار داشتيم هواداران در تبريز از بازي‌هاي ما استقبال کنند اين انتظار برآورده نشد، اين در حالي است که ما بازي‌هاي خيلي خوبي را ارائه مي‌دهيم و نزديک به هفتاد درصد تيم بومي هستند اما نمي‌دانم چرا در تبريز آن طور که انتظار مي‌رود از ما حمايت نمي‌شود و ما حتي در بازي‌هاي خارج از خانه تماشاگران بيشتري داريم.

وي افزود: با اين حال اميدوارم در بازي با پرسپوليس هواداران آذري زبان پايتخت ما را کمک کنند و احساس مي‌کنم در بازي مقابل پرسپوليس تماشاگران ما نسبت به بازي‌هاي قبلي بيشتر خواهد بود.

مديرعامل باشگاه گسترش فولاد تبريز در پاسخ به اين سوال که آيا از عملکرد رسول خطيبي رضايت دارد يا نه گفت: با وجود اينکه سال اول مربيگري خطيبي در ليگ برتر است ولي عملکرد او خوب بوده و نمره قابل قبولي مي‌گيرد. او به خاطر گسترش فولاد تصميم گرفت از دنياي بازيگري خداحافظي کند، تصميمي‌ که بسيار سخت بود اما به خاطر گسترش فولاد اين تصميم را گرفت و اين حرکت او قابل تقدير است.

سمندر با بيان اين مطلب که براي رسول خطيبي بازي خداحافظي در نظر خواهد گرفت، گفت: با هماهنگي خود رسول خطيبي يک بازي در شأن خود او برگزار کرده تا او به صورت رسمي از دنياي فوتبال خداحافظي کند. البته او در حال حاضر تمام فکر و ذهنش معطوف مسابقات ليگ برتر است و دو سه بازي که در اين ارتباط با او صحبت کردم، اظهار داشت حداقل تا نيم فصل صفر کنيد تا آن وقت در ارتباط با خداحافظي وي تصميم لازم گرفته شود. البته بايد بگويم بازي خداحافظي خطيبي مقابل يک تيم داخلي خواهد بود.

سمندر در خصوص اينکه آيا براي رفع نقاط ضعف تيم گسترش فولاد درصدد جذب بازيکنان جديدي هستند، بيان داشت: کادر فني از ما درخواست جذب بازيکن خارجي کرده است، ما در يکي دو پست نياز به بازيکن داريم ولي فکر مي‌کنم بايد تا پايان نيم فصل صبر کنيم البته اگر تا پايان فصل بازيکن خوب خارجي پيدا کنيم او را جذب خواهيم کرد ولي الان شرايط خوبي را داريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها