کد خبر: ۱۶۴۵۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۳     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
با وجود گذشت هفت هفته از رقابتهاي ليگ برتر هنوز هم نبود يک بازيکن بازيساز نظير مجتبي جباري در خط هافبک آبي‌پوشان احساس مي‌شود.
به گزارش 598 به نقل از 90،با وجود گذشت هفت هفته از رقابتهاي ليگ برتر هنوز هم نبود يک بازيکن بازيساز نظير مجتبي جباري در خط هافبک آبي‌پوشان احساس مي‌شود. با وجود نفرات باتجربه‌اي که در ترکيب استقلال قرار دارند، اين تيم از ضعف مشهود در خط هافبک برخوردار است و قلعه‌نوعي هم بارها به اين موضوع اشاره کرده که اگر جباري از استقلال نمي‌رفت حالا اوضاع و احوال اين تيم بسيار مطلوب‌تر برد.
اما با توجه به اتفاقاتي که در سپاهان براي شماره 8 رخ داده، حالا به نظر مي‌رسد مسير بازگشت مجتبي به جمع آبي‌پوشان هموارتر شده است. البته فتح‌اله‌زاده طي روزهاي گذشته به هيچ عنوان قبول نمي‌کرد که حتي به بازگشت مجتبي هم فکر کند و پرونده اين بازيکن در استقلال را بسته شده مي‌دانست، اما حالا شنيده‌هاي ما حاکي از آن است که طي يک هفته گذشته اتفاقاتي رخ داده که مديرعامل آبي‌پوشان تا حدقابل توجهي از مواضع قبلي خود فاصله گرفته است. در اين خصوص گفته مي‌شود، چند وقت پيش مقداد نجف‌نژاد در مورد بازگشت جباري با فتح‌اله‌زاده صحبت کرده و به او گفته براي موفقيت استقلال کوتاه بيايد زيرا بازگشت مجتبي ضعف اصلي تيم را برطرف مي‌کند و مي‌شود اميد بيشتري به قهرماني و موفقيت در آسيا داشت.
البته قلعه‌نوعي هم بارها در اين خصوص با مديرعامل صحبت کرده تا وساطت او و رئيس هيات مديره سبب شود تا فتح‌اله‌زاده اعلام کند که روي بازگشت اين بازيکن بيشتر فکر مي‌کند و اگر به نتيجه مثبت رسيد، نيم فصل او را به جمع آبي‌پوشان برمي‌گرداند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۱۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۲
۰
۰
مجتبی دیوارهای پشت سرش را خراب کرد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها