کد خبر: ۱۶۴۴۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
سرپرست استقلال ضمن گلایه از تعویق نیفتادن دیدار تیمش برابر ذوب آهن می‌گوید آبی‌پوشان تابع قانون هستند.

میرشاد ماجدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) درباره‌ی آخرین وضعیت استقلال پیش از دیدار این تیم برابر ذوب آهن اصفهان گفت: خدا را شکر ما آماده‌ایم. دو، سه بازیکن وضعیت نامعلومی دارند و دکتر نوروزی در تلاش است تا آنها را به این بازی برساند. در مجموع به دلیل تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم، وضعیت خوبی داریم.

او در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر عدم موافقت با درخواست استقلال برای تعویق دیدار این تیم برابر ذوب آهن به دلیل بازی آسیایی آبی‌پوشان اظهار کرد: ما همه صحبت‌های لازمه را کرده‌ایم. یک ماه و نیم پیش نامه‌ای به سازمان لیگ زدیم و همه جوانب را بررسی و پیش‌بینی کردیم. به هر حال با درخواست ما موافقت نشد و ما هم تابع قانونیم. آمدند و ساعت بازی ما را هم عوض کردند. با این حال ما حرفی نزدیم. همه ما نگران مصدومیت و خستگی بازیکنان پیش از دیدار با بوریرام هستیم و کار هم دست دیگران است. واقعا نمی‌دانم چه بگویم اما امیدوارم حالا که ما تمکین کرده‌ایم مسوولان سازمان لیگ هم قبول کنند استقلال نیاز به استراحت دارد تا با قدرت در آسیا به عنوان نماینده‌ی ایران حضور داشته باشد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا استقلال بازی برابر ذوب آهن را فدای بوریرام می‌کند، بیان کرد: ما کلا 17-16 بازیکن داریم که باید از آنها استفاده کنیم. اگر تعداد بازیکنانمان بالا بود می‌شد در این‌باره صحبت کرد اما دست و بال ما بسته است و باید با همه‌ی توانمان برابر ذوب آهن به میدان برویم.

او در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر برنامه سفر استقلال به تایلند گفت: بعد از بازی برابر ذوب آهن به تهران بازمی‌گردیم و جمعه شب با یک پرواز راهی بانکوک می‌شویم. در بانکوک هم با یک سفر زمینی 5-4 ساعته راهی بوریرام می‌شویم.

ماجدی در پاسخ به سوالی درباره‌ی شناخت کادر فنی استقلال از بوریرام افزود: ما چند فیلم را که کادر فنی خواسته بود تهیه کردیم و با توجه به این‌که بوریرام روز یکشنبه یک بازی دارد، در تدارک این هستیم تا آن بازی را از نزدیک تماشا کنیم و با شناخت کافی برابر آنها ظاهر شویم.

سرپرست استقلال در پایان با ابراز امیدواری از رسیدن استقلال به جمع چهار تیم برتر آسیا اظهار کرد: همه توقع دارند تا استقلال به جمع چهار تیم برسد اما از حواشی غافلیم. ما همه‌ی تلاشمان را می‌کنیم تا استقلال در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار بگیرد و باقی‌اش هم به همت بازیکنان و لطف خدا بستگی دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها