کد خبر: ۱۶۴۴۵۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۲۰ شهريور ۱۳۹۲
«خانه سینما»، مقارن با روز ملی سینما - 21 شهریور – به دست «حجت الله ایوبی» معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی و با همراهی جمعی از چهره‌های صاحب نام سینمای ایران بازگشایی می‌شود.
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، در دیدارهای جداگانه‌ای که «حجت الله ایوبی» با طیف‌های مختلف سینمایی و غیر سینمایی داشت، بر عزم جدی نظام جمهوری اسلامی ایران مبنی بر بازگشایی خانه سینما توسط دولت جدید و از سرگیری مجدد فعالیتهای صنفی سینمایی تأکید کرد.
 
سازمان سینمایی ضمن تشکر از همراهی و همدلی خانواده ارجمند سینمای ایران و نیز جامعه رسانهای که طی دو سال اخیر پیگیر حل مشکل خانه سینما بودند به اطلاع میرساند رئیس سازمان سینمایی صبح روز پنجشنبه 21 شهریور ساعت 11:30 در محل تالار اجتماعات خانه سینما با برگزاری نشستی خبری پاسخگوی سئوالات نمایندگان رسانه‌های جمعی خواهد بود و درباره نحوه برگزاری مجمع عمومی فوق العاده و نیز برگزاری انتخابات پیشرو سخن خواهد گفت.
 
هرگونه گمانه‌زنی و اظهار نظر غیر رسمی در خصوص موضوع بازگشایی خانه سینما نادرست بوده و اطلاعات صحیح و شفاف در این مورد، روز پنجشنبه 21 شهریور و در جریان برگزاری نشست خبری یاد شده مطرح خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها