کد خبر: ۱۶۴۰۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۱۹ شهريور ۱۳۹۲
پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: «سعید شیرینی نیمکت بزرگ پرسپولیس را با خوابگاه اشتباه گرفته و فکر می‌کند که نیمکت جای خوابیدن است.»

598؛ ابراهیم آشتیانی در خصوص دربی سرخابی ها اظهار داشت: «بازی به اندازه ای ضعیف و دور از انتظار بود که باعث نارضایتی همه شد و پرسپولیس و استقلال با انجام این بازی آبروی فوتبال ایران را بردند. به غیر از یکی دو بازیکن تمامی نفرات داخل زمین ضعیف تر از حد انتظار ظاهر شدند و این دربی توهین به شعور هواداران و اهالی فوتبال بود. بازیکنان قدرت ریسک کردن نداشتند و وقتی این کار صورت نگیرد، نتیجه اش هم همین می شود.»


وی ادامه داد: «زمان ما فوتبالی که انجام می دادیم مدرن تر بود اما الان بازیکنان با این پول های میلیاردی که می گیرند، پاس پنج متری هم نمی توانند به یکدیگر بدهند و اسم خیلی از این ها را نمی توان فوتبالیست گذاشت! مردم از نقاط مختلف کشور از روزهای قبل با هزار و امید و آرزو به ورزشگاه می آیند تا یک بازی جذاب را ببینند و لذت ببرند اما در سه دیدار آخر دو تیم شاهد چنین چیزی نبودیم و بازیکنان دو تیم دور یکدیگر خوش بودند!»


پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: «پرسپولیس باید از بازیکنان جوان و با انگیزه مثل پیام صادقیان، امید عالیشاه، مهرداد کفشگری و میلاد غریبی استفاده کند و بازیکنانی مثل محمد نوری، هادی نوروزی و غلامرضا رضایی که دیگر هیچ انگیزه ای ندارند و اشباع شده اند از پرسپولیس اخراج شوند و به تیم دوم سرخپوشان بروند تا شاید به خودشان بیایند. تا وقتی می توان از نفرات جوان تر استفاده کرد، باید جلوی این مسائل را گرفت و بازیکن باید بداند که پیراهن پرسپولیس ارزش و قداست دارد.»


آشتیانی در خصوص خوابیدن شیرینی روی نیمکت پرسپولیس نیز گفت: «شیرینی در طول زندگی اش دو دقیقه هم ورزش نکرده و هیچ سابقه ای ندارد اما چون با رابطه به پرسپولیس آمده، پیشکسوتان این باشگاه که خاک فوتبال را خورده اند، باید بیرون گود بنشینند. مدیرعامل تیم این گونه تصمیم گرفته و کاری هم نمی شود کرد. شیرینی نیمکت بزرگ پرسپولیس را با خوابگاه اشتباه گرفته و فکر می کند که جای خوابیدن است. حضور شیرینی در پرسپولیس جفا به پیشکسوتان است و خودش هم باید این موضوع را درک می کرد که متاسفانه این گونه نبوده و باید به حال این فوتبال تأسف خورد.»
برنا
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها