کد خبر: ۱۶۳۸۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۱     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم ملي اميد و نفت تهران در بازي با مس کرمان توانست بعد از چند هفته نيمکت‌نشيني جاي سوشا مکاني را بگيرد و فيکس بازي کند. البته اين جابه‌جايي حاشيه‌هايي داشت که منجر به اخراج موقت سوشا مکاني شد.
مصاحبه سايت گل در اين رابطه با عليرضا بيراوند را بخوانيد.

بعد از مدت‌ها فيکس بازي کردي؟

خب من هميشه تلاشم خودم را کرده‌ام و در تمرينات سعي مي‌کنم مانند يک گلر فيکس تمرين کنم. بعد از چند هفته اين تصميم کادرفني بود که صلاح ديدن من در اين بازي حضور داشته باشم و خوشحالم که توانست عملکرد مثبتي هم از خود نشان دهم.

فيکس شدن تو باعث ناراحتي سوشا شده بود و حاشيه‌هايي هم پيش آمد؟

اتفاق خاصي نبوده و من در اين رابطه به عنوان يک بازيکن حق اظهارنظر ندارم اما فقط مي‌دانم که هر ا تفاقي هم افتاده تصميم مديريت و کادرفني بوده و من سعي مي‌کنم تمرکزم فقط روي تمرين کردن و کار خودم باشد.

با سوشا مکاني مشکل خاصي که نداري؟

جالب است که به شما بگويم من نه تنها با سوشا مشکلي ندارم بلکه با هم دوستان خيلي صميمي و نزديک هستيم و در اين مدت خيلي چيزها ازاو ياد گرفته‌ام و هميشه سعي کردم در کنار او با تمرينات خوب خودم را به کيفيت بالا برسانم. سوشا دوست من است و اميدوارم هر چه زودتر مشکل او در باشگاه حل شود.

دو گلر ملي‌پوش در يک باشگاه قبول داري باعث ايجاد حاشيه مي‌شود؟

به نظر من اين براي باشگاه هم خيلي خوب است چرا که ما از اين بابت ناراحت نيستيم و هر دو تلاش مي‌کنيم تا بتوانيم با تمرينات خوب در شرايط ايده‌آل باشيم تا بتوانيم به تيم خود کمک کنيم. بازي کردن و نکردن سوشا تصميم کادرفني است و من فکر مي‌کنم اين موضوع حداقل در مورد ما صدق نکند و مشکلي هم پيش نيايد.

نفت امسال خودش را به عنوان يک مدعي نشان داده فکر مي‌کنيد بتوانيد اين روند خوب را ادامه دهيد؟

ما امسال تيم خيلي خوبي را در اختيار داريم و با مديريت خوبي که مجموعه نفت دارد بي‌حاشيه کارمان را ادامه مي‌دهيم و با توجه به بازيکنان خوب و آقاي گل محمدي و مديريت خوب نفت فکر کنم اين سه عامل باعث شود که بتوانيم اين روند را ادامه دهيم و دچار تزلزل نشويم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها