کد خبر: ۱۶۳۸۳۴
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
سرپرست تيم فوتبال پرسپوليس گفت: کمنداني بازيکن مقاومت بوده و ما با باشگاه مربوطه توافق کرديم و سپس پرسپوليس قرارداد رسمي با اين بازيکن امضا کرده است و کار غيرقانوني انجام نداده‌ايم.
سعيد شيريني درباره شکايت باشگاه راه‌آهن از پرسپوليس به دليل عقد قرارداد با ميلاد کمنداني به صورت غيرقانوني اظهار داشت: متاسفانه در فوتبال ما باب شده که برخي‌ها با پيش کشيدن اسم پرسپوليس در رسانه‌ها مي‌خواهند خود را مطرح کنند در حالي که راه‌هاي بهتري هم براي مطرح شدن وجود دارد و دوستان با روش‌هاي ديگر هم مي‌توانند سکه شهرت ضرب کنند.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: ضمن آنکه کمنداني بازيکن مقاومت بوده و ما با باشگاه مربوطه توافق کرديم و سپس پرسپوليس قرارداد رسمي با اين بازيکن امضا کرده است. کار غيرقانوني انجام نداده‌ايم و حاضريم در کميته انضباطي از خود دفاع کنيم.

سرپرست قرمز‌پوشان تاکيد کرد: دوستان باشگاه سورينت بهتر است اگر ادعايي دارند به کميته انضباطي شکايت کنند نه اينکه در رسانه‌ها شاخ و شانه بکشند.

شيريني در پايان افزود: ترانسفر تعدادي جوان به پرتغال در راستاي رشد سرمايه‌هاي آينده فوتبال است و خوشبختانه باشگاه پرسپوليس مثل برخي نگاه‌ها به شکل کاسبي به انتقال بازيکنانش نگاه نمي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها