کد خبر: ۱۶۳۸۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۲۷     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
هافبک تيم فوتبال استقلال گفت: در دربي بايد گل مي‌زدم اما اين فوتبال است و شما نمي‌توانيد همه موقعيت‌هايي که داريد را به گل تبديل کنيد.
جي لويد ساموئل در صفحه اجتماعي خود با انتقاد از مطالبي که در رسانه‌هاي ورزشي ايران به نقل از او مطرح کرده‌اند، نوشت:

به گزارش تسنيم، حرفم را با گفتن اين موضوع شروع مي‌کنم که برخي از رسانه‌هاي ورزشي در ايران به نظرم خنده‌دار هستند. آنها از قول من نوشته‌اند در موقعيتي که در دربي داشتم اگر توپ روي پاي راستم بود مي‌توانستم گل بزنم! در اينجا بايد بگويم چرا من بايد چنين چيزي بگويم؟ پاي قوي من پاي چپ است. بله، من بايد در آن صحنه گل مي‌زدم اما اين فوتبال است و شما نمي‌توانيد همه موقعيت‌هايي که داريد را به گل تبديل کنيد. درست همانطور که نمي‌توانيد همه بازي‌ها را ببريد اما با اين حال به تلاش خود ادامه مي‌دهيد تا بهترين بازيکني شويد که مي‌توانيد باشيد.

من اهميت دربي را براي هواداران درک مي‌کنم و اميدوارم اگر در دربي بعدي دوباره فرصت حضور در ميدان را به دست آوردم بهتر کار کنم. معمولاً مصاحبه‌هاي زيادي انجام نمي‌دهم چون ترجيح مي‌دهم فوتبالي که ارائه مي‌کنم به جايم حرف بزند. زياد صحبت نمي‌کنم، چون دوست ندارم باعث سردرگمي شوم. هميشه قدر حمايت هواداران را دانسته‌ام و اميدوارم تا زماني که در ايران هستم بهترين بازي‌هايم را انجام دهم. متشکرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها