کد خبر: ۱۶۳۸۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۲۳     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
هاشم بيگ‌زاده بازيکن زحمت‌کش استقلال که در بازي با استقلال خوزستان از ناحيه بيني دچار شکستگي شد و حالا پس از مداواي بيني خود در آستانه بازگشت به تمرينات است.
مصاحبه سايت گل با هاشم بيگ‌زاده بازيکن ملي‌پوش استقلال :

شکستگي بيني‌ات به کجا رسيد؟

پس از اين اتفاق کمي نگران شده بودم اما خدا را شکر فقط شکستگي بود و شکستگي دماغم را جا انداختم و فعلا عمل خاصي انجام ندادم تا بتوانم در خدمت تيم‌ام باشم و همچنين از شرايط آرماني دور نباشم.

پس عمل زيبايي انجام ندادي؟

پس از شکستگي دماغم احتياج داشتم به اين عمل ولي فعلا وقتش نبود و ترجيح دادم اين کار را انجام ندهم اما خب بعد از جام جهاني شايد اين کار را انجام دهم.

پس براي تمرين کردن و بازي کردن هيچ مشکلي نداري؟

خدا را شکر مشکل خاصي نيست فقط امروز قالب دماغم را دادم تا برايم ماسک محافظ درست کنند تا بتوانم بدون استرس و راحت‌تر کار خودمان را انجام دهم.

با توجه به نقش تاثيرگذارت و علاقه قلعه‌نويي به تو اين بازي پس دوباره تو را در ترکيب مي‌بينيم؟

من هميشه سعي کرده‌ام با تمام وجود براي تيمم بازي کنم و با دوندگي زياد بتوانم مثبت باشم. امير خان هم به من لطف داشته و هميشه نگاه مثبتي به من داشته است و من سعي مي‌کنم هميشه جواب اين اعتماد را بدهم. اما در مورد اين بازي با توجه به اينکه به خاطر مصدوميتم چند روز هم غيبت داشتم فقط سعي مي‌کنم تمريناتم را به خوبي انجام دهم تا اگر اميرخان صلاح ديد بازي کنم و بتوانم نقش کوچکي را در تيمم ايفا کنم.

از غيبت در دربي حسرت نخوردي؟

خب حسرت که داشت و دوست داشتم در بازي باشم اما خوب خدا اينطور نخواست و قسمت نبود. اميدوارم در دربي بعدي باشم و بتوانيم دربي برگشت را ببريم تا هواداران فوتبال هم برد و باخت دربي را ببينند.

شما 2 بازي سخت و حساس در ليگ و آسيا را در پيش داريد. براي اين رويارويي آماده هستيد؟

بله ما تمرينات خيلي خوبي را داشتيم و براي اين دو بازي اميرخان برنامه‌هاي خيلي خوبي دارد و مطمئن باشيد که با تمام وجود مي‌رويم که بتوانيم نتايج خوبي بگيريم تا هم در ليگ با شکست ذوب آهن در کورس رقابت‌ باشيم و هم در جام باشگاه‌هاي آسيايي با شکست بوريرام به سمت تاريخ‌سازي قدم برداريم.

خبر داري دستيار مورينيو سرمربي بوريرام شده است؟

بله اما اين اصلا چيز ترسناکي نيست ما هم آقاي قلعه‌نويي را به عنوان سرمربي داريم که خود مورينيو است.

راستي کي روش از ايران رفته و صحبت از اين است که بر نمي گردد به عنوان بازيکن ملي پوش نظري نداري؟

خب کي روش مربي بزرگي است و فکر نکنم به اين راحتي بخواهد تيم ملي را ترک کند من بعييد مي دانم اين اتفاق بيفتد اما فقط از خدا مي خواهم هر اتفاقي مي افتد به صلاح تيم ملي باشد و يادمان نرود که با رفتن اين تيم به جام جهاني مردم چه روزهاي شادي را تجربه کردند.روزهايي که با ميليونها دلار هم نمي توان ان را خريد و بايد از الان به فکر جام جهاني باشيم ومسئوليت کمک کنند تا اين تيم در جام جهاني زنگ ورزش نباشد و بتوانيم در هر بازي شادي مردم را با نتايج خوب فراهم کنيم.

مثل اينکه اوضاع استقلال هم از نظر مالي تعريفي ندارد؟

خب بله اما ما بازيکن هستيم و بايد تلاش کنيم خدا بزرگ است و پول مي رسد ما بايد تلاش کنيم که امتياز از دست ندهيم تا زماني که پول رسيد حسرت امتيازات از دست رفته را نخوريم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها