کد خبر: ۱۶۳۸۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم نوريل نيکل روسيه بعد از دعوت به تيم ملي از عمل کردن خسوس به قولش اظهار خوشحالي کرد و گفت: با عملکردم در برزيل کاري مي‌کنم او از اين تصميمش پشيمان نشود.
مصطفي نظري درباره دعوتش به تيم ملي فوتسال بعد از 6 ماه محروميت اظهار کرد: خدا را شکر که خسوس به قولش عمل کرد. ما بعد از اتفاق ناگواري که برايم در تمرين 6 ماه پيش به وجود آمد صحبتي با هم کرديم و خسوس به من گفت در اردوي گرند پري به تيم ملي دعوت مي‌شوم. خوشحالم که او به قولش عمل کرد. من هم قول مي‌دهم کاري کنم از کارش پشيمان نشود.

به گزارش ايسنا ، وي افزود: شرايطم در تيم نوري روسيه خوب است و مي‌خواهم بهترين عملکردم را در گرند پري برزيل داشته باشم. من در چند سال گذشته هم سعي کردم بهترين نمايشم را براي تيم ملي داشته باشم اما به خاطر اتفاقي که افتاد، از تيم ملي دور افتادم. با اين وجود همه ما جزو يک خانواده‌ايم و خوشحالم خسوس من را از خانواده تيم ملي کنار نگذاشت.

بهترين دروازه‌بان جهان در سال 2009 همچنين با اشاره به اينکه جو حرفه‌اي در تيم جديدش حاکم است، مطرح کرد: اينجا همه چيز حرفه‌اي است. مربي‌ام با خسوس دوست بود و جزئيات کارم را در اختيارش قرار مي‌داد. من در دو بازي اول تيمم نمايش قابل قبولي داشتم. ما جلوي دينامو مسکو که قهرمان چند دور اخير ليگ روسيه است يک شکست و يک تساوي کسب کرديم. دينامو هشت برزيلي دارد که چهار نفرش عضو تيم ملي روسيه هستند. مربي اسپانيايي هم به خدمت گرفته و فکر مي‌کنم نتايجي که مقابلش به دست آورديم بد نبود. هرچند مي‌توانستيم در بازي اول هم برنده باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها