کد خبر: ۱۶۳۷۸۸
زمان انتشار: ۱۵:۴۶     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
هافبک استقلال اعلام کرده چپ پا است ولی برخی نشریه‌ها از قول او نوشتند اگر در دربی توپ روی پای راستش بوده آن را گل می‌کرده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، جی‌لوید ساموئل در صفحه اختصاصی خود در فیس بوک به انتقاد از برخی نشریه‌های ایران پرداخته است.

او در مطلبی که در مورد دربی روز جمعه تهران بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس بود گفت: با این موضوع حرفم را آغاز می‌کنم که برخی از نشریه‌های ورزشی در ایران حرف‌های خنده‌داری نوشته‌اند. آنها از طرف من داستانی نوشته‌اند که من به آنها گفته‌ام اگر آن توپ روی پای راستم بود به راحتی می‌توانستم گل بزنم. چرا باید این را بگویم؟ من چپ پا هستم. (پای قوی‌تر من پای چپم است.) بله، باید آن توپ را گل می‌کردم اما در فوتبال نمی‌توانید همه موقعیت‌هایتان را تبدیل به گل کنید. درست مانند اینکه نمی‌توانید در همه دیدارها به پیروزی برسید ولی باید تلاش کنید تا بهترین نمایش را ارائه دهید.

وی ادامه داد: میزان توجه هواداران به این دیدار را درک می‌کنم. امیدوارم اگر در دربی بعدی شانس این را داشتم که به میدان بروم، عملکرد بهتری از خودم نشان دهم. زیاد مصاحبه نمی‌کنم. ترجیح می‌دهم با فوتبالی که بازی می‌کنم حرف‌هایم را بزنم. زیاد با روزنامه‌ها حرف نمی‌زنم زیرا نمی‌خواهم حواسم از کارم پرت شود اما همواره حمایت هواداران را ستوده‌ام و دوست دارم تا زمانی که اینجا هستم نمایش خوبی داشته باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها