کد خبر: ۱۶۳۷۷۶
زمان انتشار: ۱۵:۱۲     ۱۸ شهريور ۱۳۹۲
فرمانده انتظامی مشهد از عملیات 24ساعته پلیس برای دستگیری مردی که برادر 30ساله خود را به ضرب چاقو از پا درآورده بود، خبر داد.
به گزارش 598 به نقل از قدس آنلاین؛ سرهنگ احد کریمی با اعلام این خبر گفت: دعوای خونین دو برادر ساعت 14 جمعه گذشته منجر به جراحت شدید جوان 30ساله شد و اطرافیان، او را به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد انتقال دادند، اما با وجود تلاش پزشکان، مرد جوان جان خود را از دست داد.


وی افزود: با گزارش مرگ این جوان، تیم آگاهی کلانتری 24مشهد بلافاصله واردعمل شد و با دستورات تخصصی قاضی صفائیان، تحقیقات گسترده پرونده آغاز شد. بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن بود که برادر 50ساله که به مواد مخدر صنعتی اعتیاد دارد به ضرب چاقو، برادر کوچک خود را مجروح و از صحنه گریخته است.


فرمانده انتظامی مشهد تشریح کرد: تیم ویژه‌ای از افسران آگاهی کلانتری 24 مأموریت یافتند تا این پرونده را با همکاری کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان پیگیری کنند. تحقیقات بعدی پلیس نشان داد، متهم پرونده 50ساله، مجرد، از مجرمان حرفه‌ای و دارای چندین فقره سابقه کیفری است، بنابراین ردزنی‌های اطلاعاتی برای دستگیری او ادامه یافت تا اینکه در ساعت 10شب 16 شهریور ماه متهم که به محل وقوع قتل بازگشته بود توسط مأموران انتظامی دستگیر شد.

سرهنگ احد کریمی گفت: برابر اظهارات خانواده و تحقیقات پلیس تا این مرحله، دو برادر اختلافات مالی بر سر ارثیه داشته‌اند و بررسی‌های پلیسی در این ارتباط تا روشن شدن ابعاد کامل این پرونده ادامه دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها