کد خبر: ۱۶۳۵۴۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۰     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
جلساتی که برای نخستین بار خبر آن در افکارنیوز منتشر شد و بازتاب وسیعی داشت به گونه‌ای که صالحی امیری را مجاب کرد تا به طور ملایمی این جلسات را تکذیب کند.
به گزارش 598 به نقل از افکارنیوز؛ طی هفته‌های اخیر و پس از حضور دکتر صالحی امیری در محل وزارتخانه ورزش و جوانان، سرپرست جدید وزارت ورزش جلسات مستمری را با فائزه هاشمی دختر آیت الله هاشمی برگزار کرد.

جلساتی که بازتاب وسیعی داشت به گونه‌ای که صالحی امیری را مجاب کرد تا به طور ملایمی این جلسات را تکذیب کند. به ویژه اینکه رسانه‌ای شدن بازتاب خبر منتشر شده باعث شد برخی از گروه‌های منتقد هاشمی بابت این جلسات علنا در برابر سرپرست وزارت ورزش و جوانان موضع گیری کردند.

این درحالیست که فائزه هاشمی به دلیل سبقه خود در حوزه ورزش و دستاوردهایی که در دوران حضورش در این عرصه داشته، یک چهره موجه در عرصه مدیریت ورزشی محسوب می‌شود. با این حال به رغم تکذیب ملاقات سرپرست وزارت ورزش با فائزه هاشمی، برخی از منابع آگاه ادعا می‌کنند که این ملاقات‌ها کماکان ادامه دارد.

ظاهرا صالحی امیری با فائزه هاشمی ارتباط خود را حفظ کرده اما بعد از افشا شدن رفت و آمدهای مکرر دختر آیت الله هاشمی به وزارت ورزش، ملاقات‌های فائزه هاشمی با مسئولان ورزش به جای وزارت ورزش، در دفتر هاشمی طبا رئیس اسبق سازمان تربیت بدنی برگزار می‌شود تا بدین ترتیب حساسیتی را برنیانگیزد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها