کد خبر: ۱۶۳۵۰۳
زمان انتشار: ۱۸:۵۸     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
مدير ارشد باشگاه يوونتوس، اعلام کرد که آرتورو ويدال، هافبک جنگنده اين باشگاه، در چند هفته آينده قراردادش را با اين باشگاه تمديد خواهد کرد.
قرارداد فعلي اين ستاره شيليايي با يووه تا سال 2016 اعتبار دارد اما انتظار مي رود که او قراردادش را براي دو سال ديگر تمديد کند.

او که در سال 2011 از لورکوزن به يووه پيوست، يکي از ارکان بيانکونري در 2 سال اخير بوده و با بازي هاي خوبي که در سري آ و چمپيونزليگ به نمايش گذاشت، توجه باشگاه هاي زيادي را به خود جلب کرد.

ماروتا به توتو اسپورت گفت:" انتقال ويدال به يووه با شک و ترديدهايي همراه بود اما او خيلي خوب کار کرد و ما اکنون بايد قراردادش را تمديد کنيم.

باشگاه هاي بزرگي در اروپا به دنبال به خدمت گرفتن او هستند اما قرارداد او در چند هفته آينده تمديد خواهد شد و از نظر دستمزدي هم بهبود پيدا خواهد کرد."

ماروتا همچنين در مورد ديدار مقابل اينتر صحبت کرد و از اينتر به عنوان يکي از مدعيان اين فصل نام برد.

" اين ديدار دشواري براي ما خواهد بود. اين مهم است که کيفيت مان را نشان بدهيم. البته فکر مي کنم کيفيت حريف هم براي قهرماني در سري آ کافي است.

اگر قرار باشد در اين ديدار شکست بخوريم اما در نهايت قهرمان شويم، مشکلي با اين مسئله نداريم.

البته خوشحال تر مي شويم اگر با شکست دادن اينتر به قهرماني برسيم. اما من ماتزاري را خيلي خوب مي شناسم و با او کار کرده ام. مطمئنم که اينتر اين فصل بازي هاي خوبي به نمايش خواهد گذاشت."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها