کد خبر: ۱۶۳۴۹۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال داماش گيلان از نتايج تيمش در 8 هفته ابتدايي ليگ برتر ابراز نارضايتي کرد و گفت: اميدواريم در ديدارهاي آينده همانند 6 بازي آخر فصل گذشته امتيازات خوبي کسب کنيم.
افشين ناظمي درباره تساوي 2 بر 2 داماش گيلان مقابل فجرسپاسي شيراز در هفته هشتم ليگ برتر اظهار داشت: بازي 2 نيمه متفاوت داشت. در نيمه اول با وجود اينکه زود به گل رسيديم خيلي خوب بازي نکرديم اما در نيمه دوم با تغييرات تاکتيکي که داديم بازي دست ما افتاد و موقعيت‌هاي زيادي خلق کرديم.

به گزارش تسنيم ، وي با بيان اينکه داماش در اين ديدار موقعيت‌هاي زيادي از دست داد، افزود: بازي بيشتر روي دروازه‌ها بود که اين نشان مي‌دهد 2 تيم داماش و فجرسپاسي براي پيروزي به ميدان آمده بودند. تيم ما چند موقعيت صددرصد داشت ولي متاسفانه نتوانستيم به گل برسيم.

سرمربي تيم داماش گيلان با اشاره به کنار رفتن غلامرضا پيرواني از سرمربيگري تيم فجرسپاسي شيراز خاطر نشان کرد: پيرواني از مربيان خوب و زحمتکش فوتبال کشورمان است. از رفتن او متاسف شديم ولي طبيعت فوتبال همين است و از اين اتفاقات در آن زياد رخ مي‌دهد.

ناظمي در پاسخ به اين سوال که «آيا از نتايج داماش تا پايان هفته هشتم راضي هستيد يا نه؟»، گفت: از نتايج داماش راضي نيستم. ما در چند ديدار بدشانس بوديم و اميدوارم هر چه زودتر اين بدشانسي‌هاي داماش به پايان برسد. در ديدار مقابل تيم‌هاي سايپا و سپاهان بايد پيروز مي‌شديم اما به تساوي رضايت داديم که اگر در اين 2 ديدار پيروز شده بوديم، امروز جايگاهي بهتر در جدول داشتيم.

وي ادامه داد: از لحاظ ظاهري نتايج داماش خوب است اما وقتي من به عنوان سرمربي تيم شخصيت تيمم را مي‌شناسم و مي‌دانم که بازيکنان چه پتانسيلي دارند طبيعي است که از نتايج کسب شده رضايت نداشته باشم. از عملکرد بازيکنانم راضي هستم ولي آنها مي‌توانستند در چند ديدار امتيازات بيشتري را کسب کنند. اميدواريم در ديدارهاي آينده همانند 6 بازي آخر فصل گذشته امتيازات خوبي کسب کنيم تا جايگاه داماش را در جدول بهبود بخشيم و دوباره آن روي فوتبال رشت را نشان دهيم.

سرمربي داماش در خصوص ديدار مقابل صبا در هفته نهم ليگ عنوان کرد: صبا بازيکنان و کادر فني خوبي دارد. محمد مايلي‌کهن از جمله مربيان با سابقه و خوب کشورمان است. صبا سال‌هاي سال است که در ليگ برتر حضور دارد و مطمئناً ديدار مقابل آنها سخت است. بايد مقابل اين تيم محکم‌تر و با هوش‌تر بازي کنيم و در اين هفته روي نقاط ضعف و قوت اين تيم کار کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها