کد خبر: ۱۶۳۳۱۹
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۱۷ شهريور ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت گفت: بازیکنان بزرگ و ستاره به درد تیم‌های بزرگ می‌خورند و در تیم‌هایی چون راه‌آهن بازدهی ندارند.

به گزارش 598،صادق رئیسی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص تساوی راه‌آهن سورینت مقابل سپاهان اظهار داشت: با توجه به شکستی که در هفته‌های اخیر داشتیم نتیجه تساوی مقابل سپاهان آن هم در اصفهان راضی‌کننده بود. سپاهان تیم بزرگ و قهرمان ایران است و بازیکنانمان توانستند نمایش خوبی مقابل این تیم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تاکتیک این تیم در این فصل نسبت به فصل گذشته بهتر شده است، یادآور شد: ما نسبت به فصل گذشته با کیفیت‌تر بازی می‌کنیم گل‌هایی هم که به ثمر رساندیم با کیفیت بوده و این موضوع به روش ابراهیم‌زاده برمی‌گردد، شاید برای نتیجه‌گیری نیاز به زمان داریم البته هنوز هم تاکتیک ابراهیم‌زاده صد در صد در زمین پیاده نشده است.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت در مورد اینکه سال گذشته در نیم فصل این تیم توانست در رده پنجم قرار گیرد اما در این فصل در هشت هفته عملکرد خوبی نداشته، اظهار داشت: سال گذشته اسکلت اصلی تیم حفظ شده بود، شاکله تیم تغییر نکرده بود اما امسال تغییرات زیادی داشتیم، کادر فنی عوض شد و تنها 2 تا3 بازیکن هستند که با ابراهیم‌زاده کار کرده بودند.

وی افزود: شاید این موضوع که قرعه مسابقات به نفع ما بود و در بازی‌های ابتدایی میزبان بودیم روی بازیکنان تأثیر گذاشت و نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند. برگزاری بازی‌ها در خارج از خانه و به نوعی رفت و برگشت به استان می‌تواند خوب باشد و نتایج بهتری کسب کنیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت در مورد اینکه گفته می‌شود جباری قرار است به این تیم بپیوندد عنوان کرد: عملا بازیکنان بزرگ و ستاره در تیم‌های بزرگ بازدهی دارند و معمولا باشگاه‌هایی چون ما سراغ آنها نمی‌رویم. جباری بازیکن عزیز و بزرگی است اما بازدهی این افراد در تیم‌های بزرگ است.

رئیسی‌کیا درباره اینکه داوری در دیدار سپاهان مشکلی نداشت گفت: ما دو مسابقه خود را به علت اشتباهات داوری از دست دادیم اما پس از اعتراضی که به کمیته داوران کردیم و سوت‌های سفید به این کمیته ارسال کردیم شرایط بهتر شد و داوری‌ها به ضررمان نبود.

وی خاطر نشان کرد: ما پس از بازی با سپاهان قطعا به دنبال کسب 3 امتیاز هستیم تا شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم من به تازگی متوجه شدم در فوتبال ایران مسائل جامعه‌شناختی، رفتارشناختی و روانشناسی در تیم‌ها مهمتر است، ما تا بازی با نفت شرایط خوبی داشتیم اما پس از آنکه به ناحق علیه‌مان پنالتی گرفتند و پس از آن هم بازی با فولاد داور در نتیجه تأثیر گذاشت در شرایط روحی خاصی قرار گرفتیم و در کنار عواملی چون قرعه‌کشی مسابقات تیم اندکی به حاشیه رفت و گرفتار این داستان‌ها شدیم.

رئیسی‌کیا در مورد اینکه به ابراهیم‌زاده پیشنهاد قرارداد 3 ساله داده تأکید کرد: ما پیش از بازی با سپاهان اعلام کردیم که محکم روی سرمربی خود پایبند هستیم تا حدودی مشکلات به کادر فنی برمی‌گشت اما همه موارد نیست، همه باید بدانند که ما با یک یا چند بازی شکست دست به تغییرات نمی زنیم، تصور و باورمان این است که باید همکاری بلندمدت وجود داشته باشد چه با بازیکن و چه با سرمربی.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها