کد خبر: ۱۶۳۱۳۲
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
زننده تک گل پيروزي بخش آتزوري در بازي با بلغارستان تاکيد کرد توانسته ثابت کند مي‌تواند به تيم ملي کشورش در جام جهاني 2014 کمک فراواني کند.
تيم ملي ايتاليا در هفتمين بازي خود در مرحله انتخابي جام جهاني 2014 برابر تيم ملي بلغارستان با يک گل به پيروزي رسيد. تک گل اين بازي را آلبرتو جيلاردينو به ثمر رساند و آتزوري را در آستانه صعود به مرحله نهايي جام جهاني قرار داد.

به گزارش تسنيم، پس از اين بازي جيلاردينو در جمع خبرنگاران ابراز اطمينان کرد که از الان تا زمان برگزاري رقابت‌هاي جام جهاني يکي از مهره‌هاي تيم تحت هدايت چزاره پراندلي خواهد بود. جيلاردينو با بيان اينکه چيزهاي زيادي براي ارائه به آتزوري دارد، مدعي شد که پراندلي او را در سطح ستاره‌اي همچون ماريو بالوتلي و پابلو اوسوالدو (2 بازيکني که از بازي جمعه شب ايتاليايي‌ها محروم بودند) مي‌بيند.

مهاجم تيم جنوا اظهار داشت: حالا کمي بيشتر خودمان را جزو مسافران برزيل مي‌دانيم. مي‌خواهم گلي که زدم را به خودم تقديم کنم چون هرگز تسليم نشدم و اين نقطه قوت بازي من است. فکر مي‌کنم از چيزي که الان هستم مي‌توانم بهتر باشم و اينکه کارهاي زيادي از دستم براي تيم ملي برمي‌آيد، حتي در 31 سالگي.

وي افزود: پراندلي مرا به خوبي مي‌شناسد و معتقد است که با ماريو بالوتلي در يک سطح هستم.

جيلاردينو يکي از بازيکناني بود که در طول فصل نقل و انتقالات شايعات فراواني در خصوص احتمال انتقالش به يوونتوس شنيده مي‌شد، هرچند بانوي پير ترجيح داد به جاي اين بازيکن ايتاليايي، کارلوس توس را از منچسترسيتي به خدمت بگيرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها