کد خبر: ۱۶۳۱۲۸
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: پرسپوليس اکنون فقط اسمش بزرگ است و در اين سال‌ها نتوانسته است نتايج خوبي بگيرد.
آرش برهاني در ابتداي تمرين استقلال در مورد ديدار هفته نهم استقلال مقابل ذوب‌آهن،‌گفت: ذوب‌آهن تيم خوبي که کادر فني با دانشي دارد پس از پشت سر گذاشتن يک بازي سخت در اصفهان کار مشکلي داريم و بايد براي جبران به ميدان برويم.

به گزارش فارس، وي افزود: با توجه به اينکه در بازي قبلي امتيازات مفتي را از دست داديم بايد براي جبران به ميدان برويم تا با کسب 3 امتياز جزو مدعيان شويم.

مهاجم تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه چرا دربي جذاب نبود، خاطرنشان کرد:‌اين دربي با ساير بازي‌ها متفاوت بود، با خطاهاي زيادي که بازيکنان آنها روي ما کردند وقت بسيار زيادي از ما گرفته شد و بازي خيلي زشت بود. هافبک‌هاي ما چون بازيکنان پرسپوليس توپ‌هاي بلند مي‌زدند تمام فکر و ذکرشان اين بود که توپ‌ها را روي جمع کردن توپ‌ها بود. پرسپوليس خيلي متفاوت بازي مي‌کرد و فکر نمي‌کرديم آنها اينچنين بازي کنند. اگر بازي را کمي جدي‌تر مي‌گرفتيم مي‌توانستيم بهتر از اين کار کنيم. با توجه به اينکه پرسپوليس چند سالي است که شرايط خوبي ندارد، اين دربي زيبا نشد.

مهاجم تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه آيا براي نباختن آمده بودند و اينکه گفته مي‌شود امير قلعه‌نويي مي‌خواهد رکورد نباختن‌هاي خود را در دربي حفظ کند، اظهار داشت:‌ دو تيم آمده بودند ببرند و کسي دنبال مساوي نبود. ما اصلا فکر حفظ رکورد نيستيم. با توجه به اينکه پرسپوليس چندين سال است نتوانست نتيجه بگيرد و حتي جزو 5 تيم اول ليگ باشد، بچه‌هاي ما مثل دربي‌هاي گذشته روي آنها حساب باز نکردند و فکر مي‌کردند بازي معمولي دارد. اگر انگيزه ديدار مقابل صبا و راه‌آهن را داشتيم مطمئن دربي را مي‌برديم.

وي در مورد اينکه آيا اگر هوادار بود از دربي رضايت داشت، خاطرنشان کرد:‌ واقعا ناراحت مي‌شدم با توجه به اينکه دو تيم ستاره‌هاي زيادي دارند، شايد بايد بازي بهتري مي‌شد. اگر پرسپوليس به آن شکل بازي نمي‌کرد همه چيز درست مي‌شد.

مهاجم تيم فوتبال استقلال در مورد اينکه پس لرزه دربي 77 چيست، تاکيد کرد: من که پس لرزه‌اي نديدم و اينکه تماشاگران راضي نبودند و فاصله دو تيم اينقدر زياد شده است شايد پس لرزه آن باشد.

وي در پايان گفت:‌ اسم پرسپوليس بزرگ است، اين تيم چند سال است که نتيجه نگرفته است و نمي‌تواند جزو مدعي‌ها باشد و مي‌بينيد که چه شرايطي دارد البته با آمدن دايي شايد شرايط اين تيم بهتر شود و در نيم فصل دوم دربي زيباتري را مشاهد کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها