کد خبر: ۱۶۳۰۳۴
زمان انتشار: ۱۳:۱۵     ۱۶ شهريور ۱۳۹۲
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم از توزیع 5000 کلاه ایمنی بین موتورسواران با هدف توسعه ایمنی و کاهش صدمات حوادث ترافیکی خبر داد.
محسن نصیری با اعلام این خبر گفت: 5000 عدد کلاه ایمنی به‌منظور کاهش آسیب‌های ناشی از تصادف و ایجاد زمینه‌ای برای فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی،حفظ جان راکبان موتورسیکلت ها و پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و ناگوار به صورت رایگان میان موتورسواران توزیع خواهد شد.

وی افزود: با هماهنگی انجام شده توسط امیر آبادی نماینده مردم شریف قم در مجلس شورای اسلامی، کلاه‌های ایمنی به ‌طور رایگان و با مساعدت شهردار کلان شهر قم و همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی استان و با مشارکت بیمه مرکزی کشور به راکبان موتورسیکلت اهدا خواهدشد.

نصیری اذعان داشت: توزیع کلاه ایمنی نقش موثری در کاهش تلفات رانندگی و ایمنی بیشتر راکبان موتورسیکلت دارد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری قم بیان داشت: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از آمار مرگ و میر در سوانح رانندگی را موتورسواران تشکیل می دهند، فرهنگ سازی استفاده از کلاه ایمنی نقش اساسی در حفظ جان راکبان موتورسیکلت دارد.

نصیری از راکبان موتورسیکلت خواست تا برای حفظ جان خود و پیشگیری از بروز حوادث تلخ و ناگوار برای اعضای خانواده خود استفاده از کلاه ایمنی را مورد توجه ویژه قرار داده و برای نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کلاه ایمنی تلاش کنند.

وی در پایان یادآور شد افرادی که تمایل به حضور در این طرح را دارند از شانزدهم شهریور با در دست داشتن مدارک اصل وکپی مدارک موتور سیکلت و بیمه نامه و...  به ایستگاههای پلیس راهنمایی و رانندگی استان مراجعه نمایند.
 
منبع: شهرداری قم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها