کد خبر: ۱۶۲۸۶۸
زمان انتشار: ۲۲:۲۸     ۱۵ شهريور ۱۳۹۲
حقیقی:
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس سرخابی‌های پایتخت را بازندگان دربی ۷۷ خواند و از هواداران ۲ تیم به عنوان برندگان این بازی یاد کرد.
تسنیم، رضا حقیقی پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال گفت: هر دو تیم صاحب موقعیت‌هایی شدند اما ترس از باخت باعث شد این بازی مساوی شود.

وی افزود: اینطور نبود که ما بدنبال تساوی باشیم و آمده بودیم که پیروز شویم اما به این هدف نرسیدیم. در این بین مربی‌ها هم تقصیری ندارند چرا که آنها هرچه بگویند حمله کنید بی‌فایده است. از آنجایی که بازیکنان از این ترس دارند که در دربی شکست بخورند و نتوانند سر خود را مقابل هواداران تیمشان بالا بگیرند با ترس بازی می‌کنند و همین مسئله باعث می‌شود دربی بیشتر مساوی تمام شود.

هافبک پرسپولیس در خصوص درگیری خود با آندرانیک تیموریان گفت: درگیری من با آندو چیز خاصی نبود. قبل از اینکه توپ به پای من برخورد کرده و به بیرون از زمین برود از خط خارج شده بود و متاسفانه داور کرنر گرفت. آندو هم می‌خواست بازی را خیلی زود آغاز کند و این حق من بود که مانع از آغاز بازی توسط بازیکن استقلال شوم. متاسفانه داور به همین دلیل به من کارت زد داد در شرایطی که حقم دریافت کارت نبود.

حقیقی تاکید کرد: به عقیده من بازنده دربی 2 تیم استقلال و پرسپولیس بودند و مردم که همیشه همراه بوده و هستند برندگان این بازی به شمار می‌روند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها