کد خبر: ۱۶۲۵۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۰۹     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان با بيان اينکه به ديدار با ذوب آهن خوش‌بين هستم گفت: دوست دارم ما برنده اين بازي باشيم.
حسين فرکي در نشست خبري پيش از بازي با ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: هفته گذشته بسيار مصمم بوديم تا يک بازي خوب همراه با امتياز را مقابل پرسپوليس انجام دهيم. اکنون از آن بازي گذشته است و ديگر نتيجه تغيير نخواهد کرد.

به گزارش ايسنا، وي با بيان اينکه ما پس از هر بازي به دنبال برطرف کردن نقاط ضعف‌مان هستيم عنوان کرد: معتقدم ما هنوز به آنچه ايده‌آل‌مان هست نه تنها در خط دفاع، بلکه در خطوط هافبک و فوروارد نرسيده‌ايم و نياز به تمرکز بيشتري داريم. اميدوارم با گذشت زمان اين موضوع به ويژه در بحث دفاعي‌مان با کار مستمر پوشش داده شود.

سرمربي فولاد درباره تيم ذوب آهن گفت: ذوب آهن يکي از تيم‌هاي خوب و خوش‌نام ليگ برتر است که امسال پس از بازي‌هاي پلي‌آف جايگاه خود را در ليگ برتر تثبيت کرد.

وي افزود: اين تيم زمان کمي را در اختيار داشت ولي بازيکنان خوبي را جذب کرد و مجموعه خوبي تشکيل داد. کادر فني ذوب آهن نيز دچار تغييرات شده و به نظرم با توجه به اين موارد شايد قضاوت درباره اين تيم هنوز زود باشد.

فرکي خاطرنشان کرد: ما يک بازي خانگي برابر ذوب آهن برگزار مي‌کنيم و اميدوارم به سه امتياز بازي دست پيدا کنيم که البته اين کار ساده‌اي نخواهد بود. ذوب آهن در 4 هفته گذشته 8 امتياز کسب کرده که اين موضوع نشان مي‌دهد اين تيم نسبت به فصل گذشته شرايط خوبي را دارد.

فرکي عنوان کرد: ما براي اينکه جايگاه خود را در صدر جدول حفظ کنيم بايد بتوانيم سه امتياز اين ديدار را کسب کنيم. شناخت خوبي از ذوب آهن داريم و نقاط ضعف و قوت حريف را بررسي کرده‌ايم.

وي بيان کرد: تمرکز بازيکنان دفاعي‌مان بسيار مهم است و البته ساير نفرات هم بايد به آن‌ها کمک کنند. ما بايد آگاهانه و باهوش بازي کنيم و سعي کنيم اشتباه نکنيم تا بتوانيم از ضعف خط دفاعي ذوب آهن استفاده کنيم و حريف را مغلوب کنيم.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينکه تا اينجا مسابقه‌ها انتظارات شما از تيم برآورده شده است يا خير گفت: از نظر نتيجه و جمع‌آوري امتياز، انتظارات خيلي بالاتر از آنچه که پيش‌بيني مي‌کرديم شده است اما از نظر بازي، عملکرد و کيفيت کار هنوز خير. ما هنوز به آنچه انتظار داريم نرسيده‌ايم.

وي همچنين در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره اينکه گرمي هوا و شرجي بودن آن چقدر بر بازي فردا تاثير مي‌گذارد عنوان کرد: ما اين فضا را در تمرين‌هايمان تجربه مي‌کنيم. شرايط دشواري است و با وجود اينکه ساعت 7 بعدازظهر تمرين مي‌کنيم بازيکنان‌مان اذيت مي‌شوند. سعي‌مان بر اين است که در اين گرما به صورتي تمرين کنيم که انرژي بازيکنان‌مان تخليه نشود. اين موضوع از طرفي براي ما نسبت به حريف يک پوئن مثبت محسوب مي‌شود و شايد اين هوا در پيش افتادن ما از حريف کمک‌مان کند.

فرکي درباره محروم و مصدومان تيمش در بازي با ذوب آهن گفت: براي اين بازي محروم نداريم اما ايوب والي را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. البته او تمرين‌هايش را شروع کرده است. والي کاپيتان دوم تيم است و سال گذشته در خط دفاعي به ما بسيار کمک کرد و اکنون نبودش بسيار احساس مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها