کد خبر: ۱۶۲۵۱۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
پيشکسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: پرسپوليس در دربي 99 درصد برنده است و اين بازي براي پرسپوليس باخت ندارد.
رحيم يوسفي در مورد وضعيت پرسپوليس گفت: با نمايشي که پرسپوليس در ديدار آخر خود مقابل فولاد خوزستان ارائه کرد، نشان داد که وضعيت اين تيم بسيار خوب است اما محروميت اميد عاليشاه به تيم لطمه زد. اگر اين بازيکن درون زمين حضور داشت، شرايط بسيار بهتر مي‌شد.

به گزارش فارس، وي در مورد پيش‌بيني خود از اين ديدار، افزود: بازي‌ها بسيار به هم نزديک شده و اينکه کدام تيم مي‌برد و کدام مي‌بازد اصلا مشخص نيست با روحيه‌اي که پرسپوليس پيدا کرده فکر مي‌کنم 99 درصد برد با ما است و در اين ديدار باختي برايمان وجود ندارد.

وي در مورد اينکه محمدرضا خلعتبري تازه به عضويت تيم درآمده است، خاطرنشان کرد: حضور محمدرضا خلعتبري شوک مثبتي براي پرسپوليس بود و باعث شده بازيکنان استقلال کمي روحيه خود را از دست بدهند.

يوسفي در مورد خاطراتش از دربي‌هاي سال گذشته عنوان کرد: خاطره زياد است و هر بازي دربي يادآور خاطرات خوب و خوش زيادي است. توجهات به اين مسابقات بيش از حد است و از قديم شرايط اين مسابقه با ساير ديدارها فرق دارد البته دربي‌هاي امروز با دربي‌هاي گذشته تفاوت زيادي دارد امروز تاکتيک بالا رفته اما در گذشته از لحاظ قدرتي بازي‌ها بسيار محکم‌تر بود و درگيري‌ها خيلي بيشتر بود. در زمان ما داور‌ها خيلي کم سوت مي‌زدند اما در دربي‌هاي امروز با کوچک‌ترين اتفاق داورها سوت مي‌زنند که باعث شده از جذابيت دربي‌ها کم شود.

وي در مورد اينکه در سال 68 طي درگيري در دربي با شاهين بياني از زمين اخراج شدند، خاطرنشان کرد: در آن مسابقه درگيري فيزيکي کوچکي بين ما به وجود آمد که داور دزفولي بود او سريع ما را از زمين اخراج کرد تا تيم 10 نفره به کارش ادامه دهد.

وي در پايان گفت: ‌ان‌شاءالله بازي خوبي را مشاهده کنيم و هواداران تنها به تشويق تيم خود بپردازند. هواداران مي‌توانند با رفتار خوب خود به زيبايي بازي کمک زيادي کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها