کد خبر: ۱۶۲۵۰۶
زمان انتشار: ۲۰:۰۱     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن گفت: اعتقاد دارم فردا يک روز خاص است؛ چرا که مي‌خواهيم با تغييراتي که در روند کارمان مي‌دهيم بازي فردا را ببريم. سپاهان نيز مي‌خواهد با برد بازي فردا در جدول بالا بيايد
منصور ابراهيم‌زاده در نشست خبري پيش از بازي تيم‌هاي سپاهان و راه‌آهن شهرري از هفته هشتم ليگ برتر اظهار کرد: فردا يک بازي خاص براي هر دو تيم است؛ چرا که مي‌خواهيم چهار شکست متوالي را با برد فردا جبران کنيم و تغييرات خاصي را در تيم بدهيم. اعتقاد دارم که در بازي‌هاي قبل با بدشانسي و بازي بد رقابت‌ها را واگذار مي‌کرديم. اين روند را بايد تغيير دهيم. از آن طرف هم سپاهان هم مي‌خواهد در جدول بالاتر برود و به همين دليل يک بازي خاص را در پيش‌رو داريم.

به گزارش ايسنا،سرمربي تيم فوتبال راه‌آهن ادامه داد: هر نتيجه‌اي که در هر بازي به دست مي‌آيد، نبايد بپنداريم که همه چيز تمام شده است؛ چرا که 22 هفته‌ ديگر باقي مانده و هميشه بازي‌هاي که من سرمربي آن بوده‌ام برابر سپاهان خيلي خوب از آب در آمده و گل‌هاي زيادي در بر داشته است. فردا ميلاد نوري را به دليل آسيب‌ديدگي‌ در اختيار نداريم و اميدوارم هر تيمي که حقش برد است، به آن دست يابد.

وي در پاسخ به اين سوال خبرنگار ايسنا که از او پرسيد مردم توقع دارند که تيم‌هاي منصور ابراهيم‌زاده هميشه در پنج تيم بالاي جدول باشد، گفت: همين انتظارات مردم به من انرژي مي‌دهد. البته امسال تغييرات زيادي در تيم راه‌آهن چه از نظر بازيکن و چه از نظر کادر مديريتي رخ داده، باشگاه ما خصوصي شده اما مهم اين است که اين تغييرات مديريت صحيح شود. بحران هميشه وجود داشته است و فصل گذشته در هفته‌ دهم اين اتفاق برايمان افتاد. در اين تغييرات بايد صبور باشيم. اين توان را در تيم راه‌آهن مي‌بينم که سريع بتواند جايگاه خود را تغيير دهد.

وي افزود: سال گذشته جدا شدن من از نفت تهران يک اتفاق بود اما امسال اگر در راه‌آهن ماندگار شدم، دوست دارم باز هم با درايت تيم را رهبري کنم و مجموعه‌اي را که خود پايه ريزي کرده‌ام، ثمره‌اش را ببينيم، حتي پس از اين چند باخت متوالي به من پيشنهاد شد که قرارداد سه ساله با تيم راه‌آهن ببندم، اما آنچه که مسلم است ثبات مهم‌تر از همه چيز است. هيچ قولي در خصوص جايگاه تيم نمي‌دهم و اين را فقط مي گويم که تمام تلاشم را براي موفقيت راه‌آهن انجام مي‌دهم.

سرمربي تيم راه‌آهن تصريح کرد: ريشه من از شاهين است که بعد از آن شد سپاهان اما بيشترين و بهترين دوران مربيگري‌ام که در آن اختيار تام داشتم،‌در ذوب‌آهن بود. اولين مربي اصفهاني بودم که مدرسه فوتبال ايجاد کردم و سپهر حيدري محصول اين مدرسه است اما خوشحال هستم که در اصفهان و ايران مردم هميشه به من لطف دارند. مهم اين است که آدم هر جا که باشد، خوب کار کند و اگر هم اکنون در اصفهان نيستم، جاهاي ديگر من را قبول دارند. به يعقوب کريمي خيلي کمک کردم تا به تيم ملي رسيد. اعتقاد دارم امسال در تيم سپاهان تغييرات زياد بوده است و به همين دليل شايد خوب نتيجه‌ نگرفته‌.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها