کد خبر: ۱۶۲۵۰۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي ملوان مي‌گويد وقتي مهاجمانش در بازي قبل بعد از گل زدن به سمت نيمکت آمدند، براي او لحظه‌ قشنگي رقم خورده است.
دراگان اسکوچيچ در نشست خبري پيش از بازي با سايپا از هفته هشتم ليگ برتر گفت: بازي فردا براي ما خيلي مهم است. اگر اين بازي را ببريم، سه امتياز بازي هفته گذشته ارزشش مشخص مي‌شود. همچنين بايد تعيين کنيم که مي‌خواهيم در بالاي جدول باشيم يا در پايين جدول. تيم من متحد است و جو خوبي را در تيم داريم.

به گزارش ايسنا، وي در ادامه گفت: مهدي دغاغله را جزو بازيکنان اصلي تيمم مي‌دانم و دوست دارم که دغاغله و رافخايي با هم در زمين باشند. وقتي که دغاغله در زمين است در خط حمله خطرناک‌تر مي‌شويم ولي انسجام تيمي ما در خط دفاع دچار مشکل مي‌شود. اين مشکل مهدي دغاغله نيست بلکه مشکل تيم است. از بابت گل‌هايي که اين دو مهاجم در هفته پيش زدند، خيلي خوشحالم.

اسکوچيچ در ادامه افزود: هر دو مهاجم‌مان در هفته پيش وقتي گل زدند به سمت نيمکت آمدند و اين براي من خيلي قشنگ بود. اگر هافبک‌هاي ما کمي سبک بازي متفاوت‌تري داشتند، حتي مي‌توانستيم با سه فوروارد هم بازي کنيم.

وي درباره هافبک خارجي ملوان گفت: فعلا از اين بازيکن راضي نيستم و منتظرم ببينم که در هفته‌هاي بعد شرايطش چطور مي‌شود. اگر شايستگي داشت، شک نکنيد در ترکيب حضور پيدا مي‌کند. همچنين بازيکن جوان ديگري به نام پوررحمت‌الله را در اين پست داريم. از کارش راضي هستم و اميدوارم بتوانم در آينده شانسي براي بازي کردن به اين بازيکن بدهم.

دراگان اسکوچيچ درباره بازي تيمش با دو فوروارد گفت: کمتر تيمي در ايران با دو فوروارد بازي مي‌کند. به شخصه مشکلي با بازي با دو فوروارد ندارم ولي شما بازي تيم‌مان را در نيمه دوم بازي با ذوب‌آهن ديده‌ايد. آيا از آن بازي راضي هستيد؟ هميشه دوست دارم تيمم کنترل بازي را داشته باشد و من هم از روي نيمکت روي تيمم کنترل داشته باشم. اگر تيمي 2 – 4 – 4 بازي مي‌کند اين بدين معني نيست که نوع بازي‌اش با دو فوروارد تهاجمي يا تدافعي است.

سرمربي ملوان همچنين درباره داوري‌هاي ليگ گفت: هيچ‌وقت در مورد داور صحبت نمي‌کنم چون آدمينيستم که بعد از باخت يا برد عذر يا بهانه بياورم. ولي از داوران محترم مي‌خواهم در بازي‌ها دقت بيشتري کنند. در هفته‌هاي گذشته سه امتياز را به دليل يک سري بي‌دقتي از دست داديم. گلي که در  مقابل پرسپوليس خورديم، آفسايد بود. يک پنالتي در بازي با ذوب‌آهن براي ما گرفته نشد و يک امتياز هم فدراسيون از ما گرفت. اگر قرار باشد در کارم مسئول باشم ديگران هم بايد اين حس مسئوليت‌پذيري را داشته باشند.

وي گفت: اين عادي است که هواداران دوست دارند تا ما بازي را ببريم. در طول هفته با اين تيم کار مي‌کنم و هميشه بهترين را براي تيمم مي‌خواهم. بايد سعي کنيم که خودمان نقاط ضعف‌مان را اصلاح کنيم ولي در پاره‌اي از مواقع رفع اين مشکلات سخت است چون يک سري عادت به يک سبک بازي خاص دارند. هميشه فکر مي‌کنم که بازيکناني که در اختيار دارم، بهترين هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها