کد خبر: ۱۶۲۴۹۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۳     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
پيشکسوت باشگاه پرسپوليس گفت: با تهديدهاي کسر امتياز هواداران نبايد کاري کنند که دودش به چشم باشگاه پرسپوليس برود.
حميد استيلي اظهار داشت: بالاخره بايد قبول کنيم که دربي هميشه حساس و مورد توجه ميليون‌ها هوادار ايراني است. قطعاً به نظر من امسال بازي يک مقدار نسبت به سال‌هاي ديگر جذاب‌تر و زيباتر خواهد شد.

به گزارش فارس،وي افزود: دليل اصلي‌اش هم اين است که تيم‌ها نسبت به سال‌هاي قبل شرايطشان بهتر است و زودتر مربيان خود را شناخته‌اند و آماده شدند. پرسپوليس 10 بازيکن جديد و جوان را به خدمت گرفته و روند خود را به خوبي دنبال مي‌کند.

وي افزود: از طرفي ديگر استقلال هم نتايج خوبي را گرفته و 9 مهره ملي‌پوش، کليدي و با تجربه دارد که در بازي مي‌توانند تأثيرگذار باشند. به نظرم ضربات ايستگاهي و جنگ هافبک‌ها در اين بازي مخصوصاً در خط مياني قطعاً برگ برنده موفقيت يک تيم است. البته دو تيم نقاط ضعف و قوت‌هايي دارند که بايد مربيان آنها را تا الآن شناخته باشند.

استيلي تأکيد کرد: آناليز بازي‌ها قطعاً در موفقيت‌ يک تيم بسيار مهم و ضروري است تا تيم مربوطه بتواند ضربه لازم را به حريفش بزند. پرسپوليس متأسفانه مهره خوب و تأثيرگذارش يعني عاليشاه را خيلي بد از دست داد اما از طرفي ديگر اميدوارم خلعتبري بازي کند چون از لحاظ روحي براي پرسپوليس خيلي عالي است.

پيشکسوت پرسپوليس درباره هواداران نيز گفت: هواداران هميشه به پرسپوليس کمک مي‌کنند و بعد از من از ژوزه، دنيزلي و يحيي خيلي خوب حمايت کردند. نقطه مثبتش فينال جام حذفي بود که علي‌رغم اينکه پرسپوليس باخت اما 100هزار نفر آمدند و پس از ضربات پنالتي خيلي خوب رفتند که همه گفتند برگ برنده بازي هواداران بودند. به نظرم صحه صدر هواداران بايد در دربي در حمايت از پرسپوليس بيشتر باشد تا کادر فني و بازيکنان بتوانند خود را ثابت کنند. خوشبختانه باشگاه نيز تمام کارهاي لازم را براي اينکه پرسپوليس در آرامش باشد انجام داده و اميدوارم به دور از غرور که به تيم‌ها ضربه مي‌زند فقط به بازي روز جمعه فکر کنند. البته باز هم مي‌گويم کار سخت است و تيمي موفق مي‌شود که تمرکز بالايي داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها