کد خبر: ۱۶۲۴۶۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
رئيس هيئت مديره باشگاه پرسپوليس گفت: با چاشني بنزين سبز به مصاف استقلال باتجربه مي‌رويم.
محمدصادق اکبري در خصوص دربي 77 اظهار داشت: طبيعتا همه اين موضوع را مي‌دانند که دربي هم مثل همه بازي‌ها فقط 3 امتياز دارد اما به دليل پيشينه و تاريخ اين رقابت‌ها اين بازي براي هواداران مهم و نتيجه‌اش حياتي است.

به گزارش فارس،وي افزود: اميدوارم که روز جمعه در حد و نام باشگاه پرسپوليس بازي کنند اما ما 3 مطلب را در دستور کار خود داريم.

رئيس هيئت مديره قرمزپوشان خاطرنشان کرد: اول اينکه با وجود مربي بادانش و فني مثل علي دايي مشکل خاصي را حس نمي‌کنيم. بالاخره دايي در عرصه داخلي و بين‌المللي تجربه زيادي دارد و خودش هم بهتر از همه شرايط دربي‌ها را مي‌داند.

وي افزود: سپس ما با بنزين سبز و جواني بازيکنان‌مان که در فوتبال نيرويي تاثيرگذار و بسيار مهم است به مصاف باتجربه‌هاي آبي‌ها مي‌رويم و الحمدالله با توجه به تلفيقي که از جوانان و باتجربه داريم خيالمان از خيلي بابت‌ها آسوده است. در مرحله سوم ما هواداراني داريم که بسيار پرشور هستند و در بازي با فولاد باتوجه به حضور پرشورشان بي‌امان يار دوازدهم ما بودند. به نظرم اين هواداران که هميشه در سختي‌ها پشت سر پرسپوليس بودند برگ برنده ما در روز جمعه هستند.

اکبري در پاسخ به سؤالي که آيا بازي را پيش‌بيني مي‌کنيد يا خير، گفت: پيش‌بيني سخت است اما با توجه به بنزين سبزي که ما داريم، دو بر صفر آبي‌ها را شکست مي‌دهيم که اميدوارم اين موضوع محقق شود البته الان آرامش و تمرکز براي پرسپوليس بسيار مهم است و نبايد زياد بازيکنان را وارد فوتبال احساسي کنيم.

وي درباره احتمال حضور اعضاي هيئت مديره در کنار تيم نيز گفت: به دليل شرايط خاصي که وجود دارد ما کنار تيم نباشيم بهتر است. سعي مي‌کنيم از طريق کادر فني و مديرعامل در جريان امورات قرار بگيريم.

اکبري افزود: البته بعد از برد انشاءالله سعي خواهيم کرد از تلاش‌هاي انجام شده و همه جوره تقدير و تشکر شايسته‌اي از تيم داشته باشيم. البته من مطمئنم بازيکنان ما براي شادي دل هوادارانشان از هيچ تلاشي دريغ نخواهند کرد و قطعا براي رسيدن به هدف خود با تمرکز بالا و انگيزه‌اي که دارند فقط به خدمت به پرسپوليس فکر مي‌کنند که اميدوارم در نهايت منجر به پيروزي ما باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها