کد خبر: ۱۶۲۴۵۲
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
سنگربان شماره يك استقلال خطاب به دوست همبازي اش گفت: «چرا وقتي مي‌خواهي حرف بزني فكر نمي‌كني و نمي‌داني چه مي‌گويي؟ اين چه مصاحبه‌اي است كردي؟»
مصاحبه حنيف عمران‌زاده با يكي از خبرگزاري ها براي او و مهدي رحمتي دردسرساز شد. چند روز پيش عمران‌زاده طي مصاحبه‌اي از شوخي‌هايش با رحمتي صحبت كرد و گفت رحمتي هميشه مي گويد پسرش هستم اما من به او مي‌گويم كه اينچنين نيست و تو پسرم هستي. حنيف بعد از گفتن اين جمله مدعي بود من و مهدي هميشه از اين شوخي‌ها با يكديگر مي‌كنيم و هنگامي كه با يکديگر در هتل هستيم با اين‌طور صحبت‌ها به يكديگر روحيه مي‌دهيم.


بعد از مصاحبه حنيف عمران‌زاده يكي از سايت‌ها با زدن تيتري مثبت 18 باعث ناراحتي مدافع و دروازه‌بان استقلال شده تا جايي كه هر دو نفر با شكايت از اين سايت ناراحتي‌شان را اعلام كردند. اما سنگربان شماره يك استقلال بعد از مشاهده تيتر سايت دنبال اين بود تا بداند آنها چرا چنين موضوعي را منتشر كرده‌اند.


بعد از چند روز سيد متوجه شد دوست صميمي‌اش يعني حنيف گاف داد. به همين دليل رحمتي به شدت از دست عمران‌زاده ناراحت است و قبل از بازي با استقلال خوزستان حسابي از خجالت حنيف درآمد و در حالي كه فرياد مي‌زد گفت: «چرا وقتي مي‌خواهي حرف بزني فكر نمي‌كني و نمي‌داني چه مي‌گويي؟ اين چه مصاحبه‌اي است كردي؟ مگر فكر كردي هر حرفي بين ما رد و بدل مي‌شود بايد به همه بگويي؟ ديگر نمي‌دانم از دست تو چكار كنم!»


اما عمران‌زاده با ديدن ناراحتي فراوان رحمتي هيچ جوابي به اين بازيكن نداد تا عصبانيت سيد فروكش كند.
روزنامه نود
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها