کد خبر: ۱۶۲۴۴۸
زمان انتشار: ۱۹:۲۹     ۱۳ شهريور ۱۳۹۲
سرمربي استقلال به قدري از دست برهاني شاکي بود که به وي گفت: «اگر به فکر جدايي از استقلال هستي هر چه زودتر وسايلت را جمع کن و رضايت‌نامه‌ات را بگير و از اين جا برو.»
در بازي پيش از دربي، استقلال تهران مغلوب استقلال خوزستان شد. تا اين تيم با روحيه‌اي نه چندان خوب به فکر بازي جمعه باشد. اما امير قلعه‌نويي بين دو نيمه و پايان بازي به اکثر بازيکنانش گير داد و از اينکه آنها اينقدر بد بازي کردند ناراحت بود.


با آنکه شايعه شده بود قلعه‌نويي به خاطر برخي حواشي آرش برهاني را به نيمکت ذخيره‌ها تبعيد کرده اما اين مهاجم در ديدار با استقلال خوزستان از ابتدا در ترکيب قرار گرفت تا براي بازي با پرسپوليس آماده شود. در اين بازي برهاني چند موقعيت خوب گلزني را از دست داد و با ارائه نمايش ضعيف باعث ناراحتي بيش از حد مربيان شد.


بين دو نيمه قلعه‌نويي حسابي از خجالت برهاني درآمد با داد و فريادي که بر سر اين بازيکن جوان زد باعث ناراحتي او شد. قلعه‌نويي خطاب به برهاني گفت: «آقا آرش اين هم فرصت و ... ديگر از من توقع نداشته باش فيکس بازي کني. خيلي ادعايت مي‌شود که بايد در ارنج اصلي قرار بگيري اما تو در حد ليگ يک هم نيستي.»


قلعه‌نويي ادامه داد: «اگر هم به فکر جدايي از استقلال هستي هر چه زودتر وسايلت را جمع کن و رضايت‌نامه‌ات را بگير و از اين جا برو. مي‌خواستم براي دربي يک فرصت ديگر به تو بدهم اما تو شايسته فيکس بازي کردن نيستي و به همه نشان دادي حق دارم تو را روي نيمکت ذخيره‌ها بنشانم.»


هر چند برهاني هيچ جوابي به انتقادات سرمربي تيم نداد اما او به يکي از دوستانش گفت قلعه‌نويي هر چه از دهانش درآمد به من گفت و براي همين خيلي اعصابم خرد است. با اين تفاسير برهاني تقريبا مطمئن است که نمي‌تواند در داربي فيکس باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها